Планета була відкрита методом Доплера за допомогою спектрографа HARPS / фото NASA

Астрономи повідомили про відкриття нової екзопланети із придатною для життя температурою. Вона знаходиться в 11 світлових роках від Сонячної системи. Про відкриття вони розповіли в журналі Astronomy & Astrophysics, як пише "Газета.ру".

Планета Ross 128 b обертається навколо червоного карлика Ross 128 в зоні населеності зірки. Дослідники вважають, що планета складається в основному з гірських порід, а не газу, і має температуру поверхні, придатну для життя – від -60°С до 20°С. Маса Ross 128 b становить 1,35 маси Землі, вона знаходиться в 20 разів ближче до Ross 128, ніж Земля до Сонця – таким чином, рік на Ross 128 b триває всього 9,9 дня. Поверхня планети не нагрівається завдяки тому, що червоні карлики – досить холодні зірки. Чи є на планеті атмосфера, поки невідомо.