этот материал доступен на русском

У Сонячній системі виявили новий вид загадкових космічних тіл

12:23, 22 травня 2020
Наука та IT
10246 0
Астероїд демонструє ознаки комети / фото: phys.org

Про це повідомляє Phys.org.

Космічне тіло виявила система попередження небезпечного зближення Землі з астероїдами ATLAS. Ним виявився троянський астероїд LD2. Вперше його помітили в Сонячній системі у 2019 році. При цьому астероїд пройшов позаду Сонця, а у квітні 2020 року знову з'явився в полі зору.

Читайте такожАстероїд розміром з чотири футбольних поля перетне орбіту Землі

Астероїд демонструє ознаки комети - у нього є кометний хвіст. LD2 переміщується по орбіті аналогічній Юпітеру і знаходиться на однаковій відстані від планети, в точці Лагранжа. Астероїд рухається в складі хмари астероїдів попереду Юпітера.

За словами вчених, більшість троянських астероїдів були захоплені в даній області космосу мільярди років тому, і поверхневий лід з них випарувався. LD2 може служити доказом того, що лід міг залишитися під поверхнею космічного тіла. Ймовірно також, що кометний хвіст з'явився у астероїда після зіткнення з іншим космічним тілом.

Як повідомляв УНІАН, сонце перейшло у незвично тихий період, в ході якого кількість плям, які виникають на його поверхні, надзвичайно мала. Цей рівень активності настільки низький, що деякі вчені допускають початок "глибокого сонячного мінімуму" або навіть так званого "Великого мінімуму".

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram