1+1 media звітувала щодо діяльності з корпоративної соціальної відповідальності за 2019 рік

1+1 media веде відкриту комунікацію щодо корпоративної діяльності зі співробітниками, із телеглядачами, партнерами, підрядниками, а також з учасниками спільнот у соціальних мережах та залишається єдиною медіагрупою, яка звітує по нефінансовим показникам. Зазвичай  презентацію звіту із КСВ компанія проводить також відкрито, збираючи друзів та партнерів медіагрупи. Зважаючи на карантинні обмеження цього року, компанія із максимальною відповідальністю поставилася до проведення презентації: були враховані всі норми проведення заходів, а кількість відвідувачів – суворо лімітована. До нас приєдналися соціально-відповідальні компанії: «Сингента Україна», НАЕК «Енергоатом», IDS Borjomi Ukraine, Ашан Україна та громадські організації «Екологічні ініціативи», ВБО «Даун Синдром», а також Центр «Розвиток КСВ», EBA та видання DELO.ua.

Суттєвими питаннями нефінансової діяльності 1+1 media за 2019 рік стали відповідальний контент, розвиток співробітників, освітні проєкти для молоді, екологічна відповідальність і боротьба з піратством .

«Попередній рік був схожий на смугу перешкод, але ми вистояли, а колектив показав неабияку згуртованість. Нам вдалося не тільки на високому професійному рівні зустріти всі випробування, а й примножити нагороди. Особливо хочу подякувати всій «плюсівській родині», адже це команда «Людей Ідей». Ми багато вкладаємо у розвиток співробітників і це, вважаю, найвагоміша інвестиція, яка допомагає компанії рухатися вперед», – прокоментував генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.

Відео дня

Четвертий звіт з КСВ присвячений «Людям Ідей» – команді найкращих фахівців медіасфери. Група 1+1 media з гордістю розповідає про ініціативи співробітників та пишається кожним із них. Двічі на місяць в інтернеті відбувається голосування за дві найцікавіші історії проєкту, опубліковані на сайті 1+1 media. Переможці, чиї світлини та інтерв’ю сподобалися іншим колегам найбільше, з’являються на бордах у метрополітені Києва.

Ми прагнемо створити комфортні умови роботи для співробітників, адже цінуємо кожного члена команди. В 1+1 media функціонують програми адаптації нових співробітників та розвитку стажерів. А кожен з команди Людей Ідей може поліпшити свої навички за допомогою програм навчання та розвитку, корпоративних бібліотеки та університету. 1+1 media піклується про здоров’я співробітників. Кожен забезпечений страховим полісом та має змогу отримати такий же для рідних за пільговими цінами. Щороку ми проводимо медичні обстеження в офісі: УЗД щитоподібної та молочних залоз, флюорографію, обстеження офтальмолога та дерматолога, а також вакцинацію від грипу. 2019 року співробітники отримали можливість зробити щеплення проти дифтерії, коклюшу, правця та поліомієліту за пільговими цінами.

2019 року ми реалізували масштабну соціальну кампанію #забутипровік. Мета проєкту — зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення, а люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, розпочинати власну справу та освоювати нові навички. Ми прагнемо надихнути українців знайти чи повернути віру в себе та свої ідеї, розшукати стимул рухатись далі, адже переконані, що рік народження не грає абсолютно жодної ролі, коли йдеться про амбіції, цілі, досягнення чи мрії. Єдине, що справді важливо — вогонь у очах і бажання змінювати світ. 1+1 media стала першою компанією в медіасфері України, яка почала відкрито говорити про дискримінацію за віком та шукати рішення.

В минулому році ми зробили розважальний контент більш доступним для наших глядачів. Сімейна комедія «Відморожений» стала першим в Україні серіалом, доступним для показу незрячим людям. Серіал має формат зі звукописом — додатковою звуковою доріжкою з описом візуальної частини фільму у мобільному додатку Earcatch. Першими глядачами стрічки стали вихованці київської Спеціальної школи-інтернату №5 ім. Я. Батюка, а також члени Українського товариства сліпих (УТОС). Звукопис до фільму створила агенція «Доступне Кіно» за підтримки Українського культурного фонду, сприяння каналу «1+1» та команди DZIDZIOFILM.

«2019 рік був багатий на неймовірні проєкти. Разом ми закликали боротися з ейджизмом в рамках #забутипровік, запустили 100 000 дитячих малюнків в космос у проєкті «Здійсни мрію», показували історичні документальні фільми та навчали українські громади, транслювали найчуттєвіший момент 2019 року – повернення українських героїв – політв’язнів та полонених моряків. Ми прагнемо кожного року збільшувати кількість соціальних проєктів та надихаємо інші компанії приєднуватися до розвитку КСВ в Україні», − розповіла керівниця групи корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media Аліна Марценюк.

Щоб мінімізувати негативний вплив на екологію, документ не друкувався на папері, а був створений лише в електронному вигляді. Ознайомитися зі звітом можна за лінком:

      https://media.1plus1.ua/ua/csr/report