Це будуть міста з більш ніж 200 тис. населення / фото: picdeer

Міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки товарів Glovo до кінця року планує збільшити покриття своєї доставки до 20 міст, тоді як на даний час сервіс охоплює 11 міст.

Про це повідомив голова українського офісу компанії Glovo Дмитро Расновський на брифінгу, присвяченому першій річниці роботи сервісу в Україні.

«До кінця року ми плануємо розширити покриття українських міст до 18-20. Це будуть міста з більш ніж 200 тис. населення ", - повідомив Расновський.

Відео дня

Він додав, що наступним містом, де цей сервіс буде доступний, стануть Черкаси.

Крім того, Расновскій повідомив, що Glovo відкрив центр підтримки кур'єрів у Києві.

"Зараз у нас буде відкрито ще кілька Glovo-центрів із зростанням бізнесу. Оскільки нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших кур'єрів", - зазначив керівник українського офісу.

В Україні сервісом Glovo вже користуються жителі Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова, Запоріжжя, Вінниці, Полтави, Миколаєва, Чернігова і Херсона.

Читайте такожСмачний Хеловін: оригінальні страви з гарбуза (відео)

Підбиваючи підсумки першої річниці роботи сервісу в Україні, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні зазначив, що середній чек в Україні на сьогодні становить близько 8 євро, тоді як в сусідніх країнах цей показник наближається до 15 євро.

На думку Расновського, глобальний ринок доставки їжі в Україні активно зростає і через кілька років його обороти можуть досягти мільярда гривень.

"Глобально, якщо ринок зростиме як зараз і у нас не буде будь-яких геополітичних драм - за кілька років ми вийдемо на мільярд", - сказав він, не уточнивши тимчасові горизонти, які компанія закладає для виходу на беззбитковий рівень.

За словами голови українського офісу компанії Glovo, на сьогодні, згідно з рейтингом найпопулярніших мобільних додатків в Україні, Glovo посідає четверте місце, а його користувачі можуть зробити замовлення з більш ніж 3 тис. локацій. У той же час, кількість підключених до платформи кур'єрів налічує десятки тисяч, з яких 10 тис. щомісяця доставляють мінімум одне замовлення. Зокрема, 8% кур'єрів сервісу - жінки, близько 12% - студенти.

Згідно з розданою в ході брифінгу інфографікою, 3,7 раза на місяць у середньому користувачі програми замовляють доставку, при цьому 55% аудиторії віком 20-30 років становлять чоловіки, 45% - жінки.

Довідка УНІАН. Стартап Glovo почав роботу в 2015 році в Барселоні і з того часу запустився в 67 містах (включаючи Париж, Мадрид, Каїр, Стамбул, Сан-Паулу). Сервіс функціонує в більш ніж 200 містах у 26 країнах на трьох континентах - в Європі, Африці, Центральній і Південній Америці.

В Україні міжнародний сервіс доставки Glovo почав роботу в жовтні 2018 року.

Сьогодні доставкою Glovo користуються понад 1,8 млн осіб щомісяця по всьому світу, а кількість асоційованих партнерів досягає 20 тис. Середній час доставки – менш як 35 хвилин.