METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році

З початку повномасштабної війни Росії проти нашої країни, Київ став прихистком для людей, які вимушено покинули свої домівки через російську агресію. Згідно з даними КМДА, з початку  війни в столиці зареєструвалися близько 200 тисяч вимушених переселенців. На жаль, більше половини з цих людей втратили регулярне джерело доходів та опинилися в скруті, тож відповідальний бізнес об’єднав свої зусилля,  аби допомогти внутрішньо переміщеним українцям, а також літнім людям, які потребують найбільше допомоги.

Ідея проєкту «Доброго ранку, шеф!» належить Ігорю Мезенцеву,  фотографу Дмитру Бахті та шеф-кухарю Євгенові Клопотенку

Ідея проєкту "Доброго ранку, шеф!" з приготування благодійних сніданків протягом місяця належить Ігорю Мезенцеву, автору гастрономічного проєкту "Топот" та ідеологу проєкту "Варті", його другу фотографу Дмитру Бахті та шеф-кухарю Євгенові Клопотенку, які хочуть підтримати українців, які сьогодні опинилися в скруті. Тож, протягом місяця на вихідних разом з відомими шеф-кухарями: Микитою Чумаковим, Назаром Гоменюком, Микитою Силіним, Мариною Корсун, Юрієм Кошиком, Іллею Марчуковим, Андрієм Мацютою, вони готували сніданки у ресторані Євгена Клопотенка та Інни Поперешнюк "100 років тому вперед".

Ідея проекту - подарувати людям свято, познайомити з українською кухнею без стереотипів

Головна ідея проєкту — подарувати людям свято, познайомити з українською кухнею без стереотипів, об'єднатись з шефами заради допомоги людям.

Відео дня

METRO Україна відгукнулася на заклик і долучилася до благодійної ініціативи, ставши надійним продуктовим партнером ресторану "100 років тому вперед" у Києві.

"Локальна команда МЕТRО Україна продовжує працювати для майбутнього нашої держави та активно здійснює свою гуманітарну місію – сотні одиниць товару з асортименту торговельних центрів METRO щодня віддаються на підтримку Збройних Сил України, Територіальної Оборони, лікарень, благодійних та громадських фондів. А в січні 2023 року ми долучилися до соціального проєкту наших професійних клієнтів із приготування сніданків для людей, які опинилися в скруті через війну, щоб вони також відчули свято. Для компанії надзвичайно важливо підтримати наших соціально відповідальних професійних клієнтів, адже, ми знаємо, як складно зараз готельно-ресторанному бізнесу. Проте, вони знаходять у собі сили, мотивують колектив, об’єднуються навколо спільної мети та продовжують працювати заради нашої перемоги. А ми працюємо заради кожного українського підприємця, адже наш бізнес – успіх наших клієнтів. METRO з Україною, для українців!" – коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.

Завдяки проєкту «Доброго ранку, шеф!» вдалося подарувати тепло близько 200 українцям

"Дуже круто, що українські шеф-кухарі та партнери об'єдналися і побудували ком'юніті, засноване на добрі і любові. Ці сніданки проходили для тих, хто вимушено залишив свої домівки і не зміг відсвяткувати новорічні свята як раніше. А також для самотніх літніх людей, щоб вони мали змогу поспілкуватися та приємно провести час. Я вдячний кожному з майже 200 гостей, які прийшли до нас, і поділилися своїм теплом" – підсумував Євген Клопотенко, шеф-кухар, співзасновник ресторану "Сто років тому вперед".

Завдяки проєкту "Доброго ранку, шеф!" вдалося подарувати тепло близько 200 українцям. Такі проєкти об’єднують та мотивують рухатися далі, заради спільної мети – перемоги України.

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час METRO MARKETS — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de