Острів Хортиця, який відновлюють у рамках «Великого будівництва», отримає сучасну айдентику / фото ostriv.org/galereja-ua/

Острів Хортиця, на якому наразі проходять масштабні роботи в рамках програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво", отримає власний бренд.

Нову айдентику острова було презентовано у Запоріжжі, повідомляє Індустріалка

Було презентовано увесь комплекс брендингу. Головних символів айдентики розроблено декілька - це варіації букви "Х", кожна з яких відсилає до певних етапів історії або простору Хортиці. 

Відео дня

"Що таке "Х"? По-перше, це головна літера острова Хортиця, а по-друге – ікс, символ загадковості і містичності, якими буквально дихає це місце", - йдеться в повідомленні. 

Аби визначити головний логотип Хортиці оголошено відкрите голосування. Також було опубліковано відео, де розповідається про філософію брендингу.

За словами Іллі Ануфрієнка, креативного директора і засновника агенції  Bickerstaff.764, яка розробляла брендинг, завданням було зберегти автентичність та різноманіття острова, створивши при цьому сучасну візуальну мову.

"Головним завданням було розповісти, що Хортиця - це набагато більше, ніж те, що ми звикли читати у шкільних підручниках. Ми хотіли створити дизайн-систему, котра доносила б усю глибину і різноманіття острова, заволікала б людину у графічну подорож, в якій можна розкрити найрізноманітніші аспекти острова", - зазначив він.

Відновлення острова, яке стартувало цього року, зробило необхідним впровадження нової айдентики, розповіла директорка зі зв'язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталія Ємченко - представниця групи Метінвест, яка бере участь у відродженні Хортиці.

"Хортиця – живий острів. Місце, де ти сильний. І цей живий острів сили попросив нас зробити йому красиву айдентику, зрозумілу мову. Для нас важливо, що ці символи пройшли через сприйняття багатьох людей, власне айдентика створювались разом з людьми, максимально інклюзивно. Це були і представники запорізької громади, і жителі інших областей, і іноземці. Багато було молоді. Тому цей брендинг - дійсно живий", - сказало вона.

Учасники національного проєкту відродження Хортиці окремо наголосили, що будь-яке оновлення на острові відбуватиметься зі збереженням природної та історико-культурної спадщини.

Нагадаємо, раніше заступник голови ОП, координатор "Великого будівництва" Кирило Тимошенко заявив, що в ході нової програми Президента "Велика реставрація" планується за декілька років комплексно оновити 150 об’єктів культурної спадщини.