Як це вплине на екосистеми чи погоду – поки невідомо / фото flickr.com/usgeologicalsurvey

Вчені з Національного департаменту океанічних й атмосферних досліджень (NOAA) виявили тенденцію до потепління найглибших частин Атлантичного океану.

Дослідження цитує Science alert.

Згідно з результатами 10-річного спостереження температури Аргентинського басейну, вчені виявили, що на всіх ділянках було тепло від 0,02 до 0,04 градусів за Цельсієм – залежно від глибини.

Читайте такожApple знизила вартість навушників EarPods і зарядних пристроїв: вони більше не входять в комплект iPhone

Кліматичні моделі вказують, що деякі частини глибоководдя стають теплішими під час циркуляції водних течій.

Так, частини південних районів океану через хорошу «вентиляцію» відчувають зміни навіть швидше, ніж на півночі.

Чотири маленькі пристрої, які вчені розмістили на дні басейна, надали доступ до погодинних даних про те, що насправді відбувається за метр від морського дна.

Раніше ці пристрої використовували лише для збору даних про глибоководні течії, але помітили, що вони обладнані температурними датчиками.

На мілководді – 1360 м і 3535 м глибини – температура коливалася сильніше, ніж того очікували науковці. І хоча ці зміни були меншими за зміни ще глибших рівнів, загальна картина відповідала тому, що коїлося на поверхні.

Як це вплине на екосистеми чи погоду – поки невідомо. Та, враховуючи наскільки важливою є циркуляція океану й температура для життя на планеті, це не зовсім гарні новини.