ДФС запровадила для платників нову електронну послугу / фото УНІАН

Державна фіскальна служба України (ДФС) з метою підвищення якості обслуговування платників податків і спрощення процедури подання податкової декларації впровадила новий сервіс в електронному кабінеті платника, який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації про доходи.

Читайте такожМінфін повідомив, коли ДФС розділять на податкову та митну служби

Як повідомили в прес-службі ДФС, часткове автоматичне заповнення декларації про доходи є можливим на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, які є в Державному реєстрі фізичних осіб, і відомостей про об'єкти нерухомого чи рухомого майна.

Як уточнили в ДФС, скористатися зазначеним сервісом можуть фізичні особи, які відповідно до законодавства зобов'язані подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи; особи, які мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки, і особи, які ведуть незалежну професійну діяльність.

У повідомленні наголошується, що для того, щоб подати декларацію в електронному вигляді з використанням даного сервісу, платнику податків необхідно мати особистий електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

«Інформація з Державного реєстру фізичних осіб, на підставі якої автоматично заповнюється декларація, може бути не повною, оскільки в Державному реєстрі не відображаються дані про доходи, отримані від фізичних осіб, й іноземні доходи. Тому при заповненні декларації будь-яке значення можна відкоригувати в ручному режимі», - уточнили у Фіскальній службі.

Як повідомляв УНІАН, з 1 січня в Україні стартувала деклараційна кампанія, під час якої громадяни повинні декларувати доходи, отримані протягом 2018 року.

За даними ДФС, українці за результатами деклараційної кампанії 2018 року задекларували 73,1 млрд грн отриманих доходів за 2017 рік, що на 16% більше за показник попереднього року.

У вересні 2018 року ДФС запустила в тестовому режимі інформаційну систему для онлайн-реєстрації розрахункових операцій E-Receipt, яка дає можливість платникам зареєструвати касу і касирів в режимі онлайн.