Всі процедури реєстрації будуть здійснюватися в електронному вигляді / фото УНІАН

Міністерство фінансів України оновило порядки ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів їх сервісного обслуговування, передбачивши спрощену процедуру реєстрації.

Читайте такожУкраїна посіла четверте місце у світі за кількістю безконтактних платежів

Як повідомляється на сайті Державної фіскальної служби України з посиланням на наказ Мінфіну, тепер реєстрація РРО буде здійснюватися на підставі заяви у спрощеній формі, яку можна буде подати в електронному вигляді без додатків.

Відео дня

Зазначається, що процедура спрощується шляхом електронного обміну документами між суб'єктами відносин у сфері застосування РРО, включаючи виробників, центри сервісного обслуговування, суб'єктів господарювання та Фіскальну службу.

У ДФС підкреслили, що всі процедури будуть здійснюватися в електронному вигляді, але за бажанням суб'єкти господарювання зможуть подати заяву про реєстрацію РРО в паперовій формі та отримати паперове реєстраційне свідоцтво.

Як повідомляв УНІАН, Державна фіскальна служба України внесла до державного реєстру 8 новітніх моделей програмно-технічних комплексів, що дозволяють реєстрацію розрахункових операцій із застосуванням персональних комп'ютерів, планшетів і смартфонів.

Нові моделі будуть застосовувати учасники експериментального проекту, який триватиме до 31 грудня 2019 року. За його результатами Мінфін прийме рішення про промислову експлуатацію тих чи інших моделей.