«ПриватБанк» заперечує глобальний збій у роботі своїх сервісів 12 червня / фото УНІАН

Найбільший банк України "Приватбанк" заперечує глобальний збій у роботі своїх сервісів вчора, 12 червня, пояснюючи короткочасну паузу в роботі обладнання перезавантаженням процесингу.

Читайте такожНБУ подав до Вищої ради правосуддя скарги на суддів, які ухвалювали рішення щодо «ПриватБанку»

Про це УНІАН повідомили в прес-службі «ПриватБанку», коментуючи публікації в ЗМІ про глобальний збій 12 червня, який супроводжувався проблемами з роботою терміналів, банкоматів та сервісу «Приват24».

Відео дня

«У зв'язку з технологічною необхідністю банком вчора близько 17:00 було проведено короткочасне перезавантаження процесингу», - йдеться в повідомленні прес-служби.

Після цього інциденти в роботі обладнання банку не зафіксовані, зазначила прес-служба.

Довідка УНІАН. «ПриватБанк» (м. Дніпро) працює на ринку України з 1992 року і є найбільшим банком за обсягом активів. Банк перебуває у власності держави з грудня 2016 року.