Ілюстрація REUTERS

Державна податкова служба України роз'яснила, що вітчизняне законодавство не містить вимоги до продавців сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зберігати чеки з POS-терміналів.

Читайте такожУряд оголосив старт держпрограми дешевих кредитів для бізнесу

Про це сказано на сторінці відомства в мережі Facebook.

Відео дня

"Продавцям не треба зберігати чеки з POS-терміналів. Ви напевно бачили, як продавці зберігають копії квитанцій платіжних терміналів (чеки з POS терміналів). Це можна побачити майже в кожній торговельній мережі. В цьому немає сенсу, оскільки податкове та банківське законодавство вимог зберігати такі чеки не містять. Бухгалтери і продавці зберігають постермінальні чеки, оскільки вважають, що вони можуть знадобитися під час податкових перевірок, однак, це не так", - сказано в повідомленні.

В юридичному обґрунтуванні на сайті податкової служби сказано, що квитанція платіжного термінала лише підтверджує ініціювання переказу коштів з рахунку держателя платіжної картки, а не факт продажу товару (отримання послуг), тому така квитанція не є розрахунковим документом у розумінні закону № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Як повідомляв УНІАН, Верховна Рада 20 вересня 2019 року прийняла закон, що дозволяє використовувати програмні РРО поряд з традиційними, а також зобов'язує фізосіб-підприємців 2-4 категорій використовувати РРО. При цьому введення програмних РРО не стосуватиметься фізичних осіб, а також фізосіб-підприємців (ФОПів), які знаходяться на першій групі оподаткування.

Податкова служба з січня цього року почала тестувати безкоштовне програмне РРО для смартфонів і планшетів.