Клієнт заявив про раптове блокування карти / скріншот

Клієнт monobank, який незабаром запускає свої перші банкомати, поскаржився на проблеми з картою.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін", в якому він називає банк "жахливим".

"Заблокували карту, прибрали кредитний ліміт і оплату частинами без пояснення причин. Крім цього подають неправдиву інформацію в УБКІ (Українське бюро кредитних історій, - УНІАН)", - написав клієнт банку.

Відео дня

У відповідь представник monobank визнав, що ситуація склалася неприємна, уточнивши, що система отримала додаткову інформацію про нього, це вплинуло на перерахунок ліміту.

"Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути підвищений. Інформацію в УБКІ оновили, після сигналу від вас. Перепрошуємо за заподіяні незручності", - йдеться у відповіді банку.

скріншот

Раніше в системі банку стався масштабний збій - клієнти не могли скористатися своїми картами.

До цього відразу кілька клієнтів monobank поскаржилися на нього, заявивши про безпричинне блокування коштів на карті.

Вас також можуть зацікавити інші новини: