Клієнт monobank, який незабаром запускає свої перші банкомати, поскаржився на проблеми з картою.
Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін", в якому він називає банк "жахливим".
"Заблокували карту, прибрали кредитний ліміт і оплату частинами без пояснення причин. Крім цього подають неправдиву інформацію в УБКІ (Українське бюро кредитних історій, - УНІАН)", - написав клієнт банку.
У відповідь представник monobank визнав, що ситуація склалася неприємна, уточнивши, що система отримала додаткову інформацію про нього, це вплинуло на перерахунок ліміту.
"Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути підвищений. Інформацію в УБКІ оновили, після сигналу від вас. Перепрошуємо за заподіяні незручності", - йдеться у відповіді банку.
Раніше в системі банку стався масштабний збій - клієнти не могли скористатися своїми картами.
До цього відразу кілька клієнтів monobank поскаржилися на нього, заявивши про безпричинне блокування коштів на карті.