фото metinvestholding.com

Група "Метінвест" інвестувала близько 50 мільйонів доларів в новий тракт комплексу рудної циклічно-потокової технології (ЦПТ), який ввели на Інгулецькому гірничо-збагачувальному комбінаті. Це один з найбільших проектів на гірничодобувних підприємствах компанії за останнє десятиліття.

Як повідомляє прес-служба "Метінвесту", комплекс ЦПТ розташований в кар'єрі. Це - система підземних і наземних конвеєрів, яка складається з двох трактів – нового східного й існуючого західного. Руду добувають у забої, вантажать екскаваторами в автосамоскиди, які привозять її в перевантажувальний пункт, де руда дробиться на великі шматки. Після дроблення система підземних конвеєрів східного і західного трактів доставляє руду на поверхню кар'єру, де вона проходить середнє і дрібне дроблення, а потім відправляється на збагачення. Шлях з 300-метрової глибини до поверхні кар'єру руда долає за 15 хвилин.

"Проект ЦПТ - один з найбільш масштабних проектів на гірничодобувних підприємствах групи Метінвест. Перспективна технологія дозволить Інгулецькому ГЗК будувати довгострокові плани з видобутку залізної руди. Крім того, підприємство значно знизить навантаження на навколишнє середовище за рахунок експлуатації конвеєрного транспорту, використання сучасної аспіраційної установки й скорочення часу роботи двигунів внутрішнього згоряння автосамоскидів. Після запуску комплексу комбінат планує транспортувати з його допомогою близько 40 тисяч тонн руди на добу", - зазначив генеральний директор Інгулецького ГЗК Олександр Герасимчук.

Відео дня

За даними "Метінвесту", будівництво комплексу тривало шість років. За цей час були виконані гірничо-капітальні та будівельні роботи, змонтовано основне технологічне та допоміжне обладнання. Всі роботи автоматизовані - це дозволяє контролювати абсолютно всі параметри обладнання, стверджують в компанії. Також на ЦПТ встановлена автоматизована аспіраційна установка, яка очищає повітря від пилу.

Як повідомляють у "Метінвесті", запуск комплексу циклічно-потокової технології дозволяє швидше доставляти руду з нижніх горизонтів кар'єра і зменшує використання в роботі автосамоскидів. Маршрут самоскидів скорочується на 10%, що дає можливість знизити собівартість транспортування руди. Крім того, за рахунок екологічно чистого й економічного конвеєрного транспорту в кар'єрі знизиться техногенне навантаження на навколишнє середовище, операційні та експлуатаційні витрати, стверджують в компанії.

"Ми продовжуємо модернізувати транспортну інфраструктуру на гірничо-збагачувальних комбінатах Метінвесту. Найбільший проект з будівництва ЦПТ завершено на Інгулецькому ГЗК, а на підході – подібна технологія на Північному ГЗК. Сучасні екологічні комплекси дозволять Метінвесту підвищити ефективність виробництва і знизити собівартість сировини, щоб забезпечити конкурентну перевагу нашої продукції на світовому ринку", - зазначив генеральний директор Групи Метінвест Юрій Риженков.

Інгулецький ГЗК - одне з найбільших гірничодобувних підприємств України. Спеціалізується на видобутку і переробці залізистих кварцитів Інгулецького родовища, розташованого в південній частині Криворізького залізорудного басейну. Комбінат видобуває понад 30 мільйонів тонн залізної руди й виробляє близько 12 мільйонів тонн залізорудного концентрату на рік.