Клієнт заявив, що не зміг поповнити картку через ліміт / фото УНІАН

"ПриватБанк" звинуватили в приховуванні особливостей деяких операцій з картами.

Про це йдеться у відгуку одного з клієнтів фінустанови на сайті "Мінфін".

"Дуже неприємна ситуація, банк приховує що у них існує ліміт на поповнення карт. Ось такі листи я отримую, коли намагаюся вивести гроші на карту (відхилений через досягнення щомісячного ліміту на суму платежів і/або кількість транзакцій, встановленого банком Постачальника). У банку ж нахабно брешуть що вони тут ні до чого й обмежень у них не існує! Це брехня! Негласний ліміт є!",- написав клієнт.

Відео дня

Він також закликав користувачів, які часто користуються карткою, мати на увазі, що вони не завжди матимуть можливість поповнити її.

У відповідь представник "Привату" зазначив, що вказаних клієнтом відомостей недостатньо для ідентифікації та перевірки інформації. Тому з ним пообіцяли зв'язатися в особистих повідомленнях.

скріншот

Скарги на "ПриватБанк"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "ПриватБанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" в 69 гривень.

Ще один відвідувач Відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.