"ПриватБанк" не повернув кешбек клієнту / фото УНІАН

Клієнт "Приватбанку" заявив, що фінустанова не повернула йому обіцяний кешбек в 11% за покупку під час розпродажу на AliExpress 11 листопада і розрахунок за неї картою. 

Про це обурений клієнт повідомив у відгуку на сайті "Мінфін" 29 листопада. За його словами він активував участь в даній акції, виплату кешбеку обіцяли провести протягом тижня. Покупку на китайській платформі було здійснено 11 листопада, проте через тиждень кешбек не прийшов.

"Дзвоню 3700. Пояснюють, що річ у тому, що акція ця тривала до 14.11, тому і тиждень треба відраховувати від 14-го, тобто 21.11 до кінця дня буде виплачений. Дякую. 22.11 - немає. Дзвоню 3700. Розібралися. Перевірили знову, чи правильно я зареєструвався. Правильно. Чи вчасно я зробив покупку. Вчасно. Оформили заявку. З вами зв'яжуться завтра. Дійсно, зв'язалися! У вівторок. Каже, розібралися, все в порядку, кешбек буде виплачений вам сьогодні до кінця дня ... або до кінця тижня. Дякую. Але ось і тиждень скінчився. Нічого немає", - пише клієнт"Привату".

скріншот

У коментарях до відгуку інші клієнти банку підтвердили, що проблеми з отриманням кешбеку в "ПриватБанку" були й раніше

Як повідомляв УНІАН, клієнт "ПриватБанку" з Києва поскаржився, що співробітники фінустанови безпідставно відмовили йому у видачі дебетової картки. Незабаром ситуація повторилася з його батьком.

Вас також можуть зацікавити інші новини: