Акціонерне товариство «Мотор Січ» (м. Запоріжжя) до кінця поточного року вирішить всі технічні проблеми, усунення яких необхідно для укладення з Sikorsky Aircraft договору на ремоторизації вертольотів S-61.

Про це УНІАН повідомив голова Ради директорів АТ «Мотор Січ» В'ячеслав Богуслаєв.

«На сьогоднішній день є ряд технічних проблем і це природно: авіабудування консервативна галузь і« просто так »з однієї машини на іншу переставити двигун не можна. Зараз ми працюємо над вирішенням цих проблем, і завершити всі роботи плануємо до кінця року », - повідомив А.Богуслаєв.

Відео дня

Він також зазначив, що всі технічні питання стосуються не характеристик продукції підприємства, а виключно адаптації українського двигуна до вертольотів Sikorsky Aircraft.

«АТ «Мотор Січ»- єдине в світі підприємство, двигуни якого можуть працювати при екстремально високих температурах +52 ° C і +55 ° C (решта працюють до +40 ° C). Тому Sikorsky Aircraft звернувся саме до нас», - повідомив А.Богуслаєв, зазначивши, що саме цей температурний фактор - ключовий для миротворчих контингентів США в спекотних країнах.

За словами голови Ради директорів «Мотор Січі», після усунення всіх пов'язаних з адаптацією двигуна проблем «будуть проводитися випробування, на що піде рік».

Як повідомлялося, днями «Мотор Січ» і Sikorsky Aircraft повідомили про проведення переговорів про співпрацю з метою проведення ремоторизації вертольотів S-61. За даними АТ «Мотор Січ», мова йде про використання на вертольотах Sikorsky Aircraft двигуна «Мотор Січі» ТВ3-117ВМА-СБМ1В серії 4Е на 1,7 тис. л. с., який може працювати в умовах екстремальних температур зовнішнього повітря.

Довідка УНІАН. ПАТ «Мотор Cіч" - одне з найбільших українських машинобудівних підприємств, виготовляє авіадвигуни для вертольотів Мі-8/Мі-17, Ка-226, літаків Ан-70, Ан-124, Ан-140, Ан-148, Як-130 і ін, агрегати для перекачування газу та енергетичне устаткування. Підприємство виробляє деталі для 95% експлуатованих в Росії авіаційних двигунів.

73,2856% акцій ПАТ «Мотор Січ» належать ЗАТ «Всеукраїнський депозитарій цінних паперів» (номінальний утримувач, м. Київ), 14,9866% - фізичним особам.

Вертоліт Sikorsky S-61 розроблений американською фірмою Sikorsky Aircraft відповідно до контракту, укладеного нею 24 грудня 1957 з ВМФ США. Контрактом передбачалося створення дводвигунового вертольота-амфібії з великим радіусом дії, призначеного для пошуку, виявлення та знищення підводних човнів противника, а також для проведення пошуково-рятувальних операцій. У 1961-1962 роках на ньому було встановлено п'ять світових рекордів швидкості, в тому числі абсолютний - 339 км / год на базі 19 км. У березні 1965 року був встановлений світовий рекорд дальності польоту по прямій - 3389 км, а в липні 1967 року два вертольоти пошуково-рятувальної модифікації НН-3 здійснили при дев'яти дозаправках в повітрі безпересадочний переліт через Атлантику, пролетівши 6710 км за 30 годин 46 хвилин.

Численні модифікації вертольота умовно ділять на протичовнові вертольоти-амфібії, сухопутні транспортно-десантні та пошуково-рятувальні вертольоти і цивільні модифікації.

Двигун АТ «Мотор Січ» TB3-117BMA-CБM1B серії 4E розроблений для установки на вертольоти Мі-8Т. Підтримує потужність до великих значень температур зовнішнього повітря, висот базування і польоту, в порівнянні з існуючими вертолітними двигунами ТВ2-117.

Режим 2,5-хвилинної потужності забезпечує безпечні зліт і посадку вертольота при одному непрацюючому двигуні. Згідно технічним характеристикам. в крейсерському режимі підтримується до tH, +60 ° С.