Ілюстрація REUTERS

Міністерство юстиції України запровадило додаткову автентифікацію для нотаріусів і державних реєстраторів прав на нерухоме майно.

Читайте такожСкаржитися можна онлайн: Кабмін посилив боротьбу з рейдерством

Про це заявила заступник міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук, повідомляє прес-служба міністерства.

Відео дня

«Тепер для проведення реєстраційної дії нотаріусам і державним реєстраторам прав на нерухоме майно потрібно буде скористатися не тільки кваліфікованим електронним підписом, але й підтвердити рішення за допомогою Google-ідентифікації з використанням одноразового пароля. Для підключення нової функції користувач повинен буде завантажити на свій смартфон або планшет додаток, за допомогою якого буде відбуватись додаткова ідентифікація. Цей функціонал подібний до використання одноразового пароля в банківських системах, але більш захищений, так як відсутня необхідність пересилання пароля», – зауважила Оніщук.

Передбачено, що оновлення посилять рівень безпеки даних держреєстру прав завдяки зменшенню можливості зловживань при проведенні реєстраційних дій у випадках несанкціонованого доступу до робочого місця нотаріуса або державного реєстратора прав на нерухоме майно.

«Наразі підключення до послуги додаткової ідентифікації здійснюється за бажанням нотаріусів та державних реєстраторів прав на нерухоме майно, проте невідкладно плануємо встановити цю опцію обов’язковою для всіх», – наголосила заступник міністра юстиції.

Нотаріуси і державні реєстратори прав на нерухоме майно можуть подати заяву про підключення до послуги додаткової ідентифікації, звернувшись до працівників відповідних регіональних філій ДП «НАІС».