Ключові макроекономічні показники автори рейтингу залишили за дужками / фото ua.depositphotos.com

Журнал "Кореспондент" склав рейтинг найдорожчих брендів України. До першої п'ятірки лідерів увійшли "Київстар" ($225,48 млн), "Розетка" ($210,42 млн), "Дарниця" ($187,23 млн), "Моршинська" ($173,25 млн), "Нова пошта" ($170,01 млн).

У підсумковий список рейтингу увійшли представники понад десятка галузей: харчової та алкогольної промисловості, паливно-енергетичного і будівельного бізнесу, онлайн-комерції, дистриб'ютори побутової техніки та портативної електроніки, роздрібні торговельні мережі, банки, телеком-компанії, фармацевтичні гіганти, логістичні та транспортні компанії.

Редакція продовжила свою багаторічну традицію, і в рейтинг включила лише українські бренди. Мультинаціональні, що створені за межами країни, не розглядалися. Крім того, за словами журналістів, при складанні списку суб'єктивні показники, які складно піддаються вимірюванню, не враховувалися. Також за дужками автори рейтингу залишили ключові макроекономічні показники, такі, як динаміка ВВП, темпи інфляції та ін., оскільки через пандемію Covid-19 українська економіка за 2020 рік знизила темпи зростання на 4%.

Відео дня

Журналісти зазначають, що, попри це, сукупна ціна брендів, які беруть участь у рейтингу, зросла на 1,5%.

"Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а у кризу лідери виграють порівняно з тими, хто їх наздоганяє. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра - це чи не ключова складова бренду, а отже, і його вартості. Найбільше зростання вартості брендів продемонструвала трійка лідерів - Київстар, Розетка і фармацевтична компанія Дарниця. І не дивно: на верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві - не порожній звук", - резюмують автори рейтингу.