Ілюстрація REUTERS

Сервіс групових відеодзвінків Zoom відзвітував за перший квартал 2021 фінансового року, який завершився 30 квітня. Пандемія коронавірусу і вимушена самоізоляція громадян допомогли компанії в рази наростити виручку і прибуток, значно перевершивши прогнози аналітиків.

Читайте такожУ частини користувачів після 30 травня може не працювати Zoom - що робити

За підсумками звітного періоду виручка Zoom становила $328,2 млн, що на 169% вище за торішній показник. При цьому аналітики, опитані Yahoo! Finance, очікували побачити цей показник в районі $202 млн. Що стосується чистого прибутку, то він за рік зріс у 135 разів — з $200 тис. у 2020 фінансовому році, коли сервіс був порівняно маловідомий, до нинішніх $27 млн, пише kommersant.

Відео дня

Компанія, як і раніше, не розкриває дані про кількість своїх користувачів, лише вказуючи, що кількість корпоративних користувачів з десятьма і більше працівниками за підсумками кварталу становила 265,4 тис. проти 58,5 тис. роком раніше. Таким чином, ріст становить 354%.

Раніше повідомлялося, що в період з січня по березень загальна аудиторія сервісу зросла з 10 млн до 200 млн осіб. В кінці квітня Zoom повідомив, що кількість щоденних користувачів за місяць зросла на 50% і зараз становить 300 млн.