Нові тарифи УЗ вже коштували українським промисловцям більш як 11 млрд грн / фото УНІАН

Цьому року "Укрзалізниця" збирається додатково заробити на перевізниках близько 17 мільярдів гривень. Нові тарифи на вантажоперевезення вже коштували основним клієнтам УЗ 11 мільярдів гривень, до кінця року витрати на залізничні перевезення можуть збільшитися ще на 6 мільярдів.

Про це в коментарі OBOZREVATEL повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Відео дня

"У фінансовому плані "Укрзалізниці" передбачено чергове зростання надходжень на 29%. 3% з них вони розраховують отримати внаслідок зростання обороту. Зростання обороту поки не спостерігаємо, в тому числі, через зростання тарифів. Решта 26% або близько 17 мільярдів гривень додатково УЗ хоче отримати внаслідок зростання тарифів і за допомогою маніпуляцій з іншими складовими витрат вантажовідправників. У будь-якому випадку ці 17 мільярдів дістати збираються з кишені вантажовідправника", - зазначив Каленков.

За його словами, нові тарифні ініціативи УЗ вже коштували українським промисловцям, що перевозять вантажі залізницею, суму понад 11 мільярдів гривень.

"Ті заходи, які вже були вжиті цього року – наприклад, підняття тарифу на 14%, подорожчання вагонів УЗ у травні, коли на деякі види вагонів ставки одноразово були підняті на 44% - вже сьогодні призвели до того, що вантажовідправники додатково виклали понад 11 мільярдів гривень. Якщо такими темпами піде й далі – вони перевищать і прогнозовану планку в 17 мільярдів додаткових надходжень і зберуть ще більше", - підкреслив президент ВП "Укрметалургпром".

Каленков підкреслює: подібне підвищення тарифів вплине і на економіку країни загалом, і на життя кожного громадянина України зокрема.

"Ці 17 мільярдів гривень могли б залишитися в реальному секторі, могли б бути спрямовані на інвестиції. Але, на жаль, цього не буде. І це вплине на всі галузі, які залежні від УЗ. У кінцевому результаті всі додаткові витрати тою чи іншою мірою перекладаються на кінцевого споживача в Україні. Точно так само, як і у випадку з експортом. Наші компанії зможуть менше продати за кордоном – і знову постраждає український споживач, тому що держава отримає менше податкових платежів, менше валютної виручки", - резюмував Каленков.