
Coca-Cola знову вирішила поекспериментувати з генеративним ШІ на різдвяній рекламі. Компанія випустила нову версію культової реклами з караваном вантажівок, створену за допомогою нейромереж, попри хвилю критики після минулорічного штучного святкового відео.
Цього разу творці спробували обійти проблему згенерованих людей, від яких постраждала минула реклама, і зробили ставку на звірів. На тлі сучасних інструментів на кшталт Sora 2 від OpenAI або Veo 3 від Google ролик виглядає застарілим. Єдиний помітний прогрес - колеса вантажівок хоча б крутяться, а не пливуть по снігу, як минулого разу.
За даними The Wall Street Journal, над проектом працювали агенції Silverside і Secret Level, які створювали і торішню ШІ-рекламу Coca-Cola. Загалом було залучено близько 100 осіб, включно з п'ятьма фахівцями зі штучного інтелекту, які згенерували і відібрали понад 70 тисяч фрагментів відео.
Коментарі під роликом за рік сильно не змінилися. Люди все ще незадоволені самим фактом використання штучного інтелекту для таких цілей:
"Схоже, Coca-Cola не засвоїла минулий урок зі ШІ".
"Через рік розвитку ШІ це все ще має жахливий вигляд".
"А пам'ятаєте коли вони платили живим аніматорам, щоб ті робили реклами з душею? Тепер це бездушний ШІ".
Компанія не розкриває бюджет проєкту, але зазначає, що використання ШІ серйозно прискорило виробництво. Тепер на створення різдвяного ролика йде близько місяця замість цілого року.
Раніше експерт розповів, як відрізнити нейромережеве відео від реального. Користувачі вже навчилися прибирати водяний знак Sora, тому розпізнати ШІ стає все складніше.