30 вересня звільнено Віктора Войтка з Одеського порту / фото port.odessa.ua

Міністерство інфраструктури України звільнило директорів трьох державних морпортів в Одеській області.

Читайте такожКабмін вирішив передати приватникам псуй "Херсон" та "Ольвія"

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на прес-конференції в Одесі заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій. Зокрема, від виконання обов'язків звільнені директори держпідприємств – Одеський морський торговельний порт, Білгород-Дністровський морський торговельний порт і морський порт "Чорноморськ".

Відео дня

"30 вересня звільнений Віктор Войтко з Одеського порту. Плануємо наводити порядок, будемо міняти всі ті кулуарні домовленості, які були в портовій галузі – "смотрящі", династії... Войтко – просто приклад. "Джихад" влаштуємо дуже багатьом", - заявив Криклій.

Він також зазначив, що держава не є ефективним власником. Тому міністерство покладає надії на концесійні проекти.

"Але це не означає, що ми не будемо реагувати на дії менеджменту портів, які спричиняють збитки державних підприємств. Войтко входить до топ-10 рейтингу керівників державних компаній з найвищою заробітною платою, при цьому фінансовий стан підприємства викликає питання", - заявив глава міністерства.

У прес-службі Мінінфраструктури додали, що Войтко керував Одеським портом з 24 листопада 2017 року. За 2018 рік фактичний фонд його заробітної плати становив 5,2 мільйона гривень, у тому числі посадовий оклад – 1,4 мільйона гривень, інші стимулюючі виплати згідно з колективним договором – 3,8 мільйона гривень.

Середньомісячна заробітна плата цього керівника за 2018 рік становила – понад 439, 991 тисячі гривень.

"Таким чином, за величиною фонду оплати праці керівник Одеського порту посів шосте місце серед найбільших державних компаній, випередивши ДП МА "Бориспіль", АТ "Укрпошта", ДП "Адміністрація морських портів України", - заявили в прес-службі.

При цьому за період керівництва Войтко значно погіршені фінансово-економічні показники діяльності порту.

Зокрема, незбалансованість доходів і витрат негативно вплинула на показники господарської діяльності підприємства і призвела до зменшення і невиконання плану чистого фінансового результату: з 303,2 мільйона гривень у 2016 році до 19,2 мільйона гривень у 2018 році (при плані 119,3 мільйона гривень) і до збитку 55,1 мільйона гривень за 6 місяців 2019 року.

Зазначається, що у підприємства відсутні затверджені в установленому порядку фінансові плани на 2019 і 2020 роки.

Діяльність керівників портів "Чорноморськ" та Білгород-Дністровський також визнана не відповідною вимогам ефективного менеджменту підприємств портової галузі.