На завершення робіт необхідно близько 4-х років / фото: iz.com.ua

Роботи з добудови двох мостових переходів, які повинні були з'єднати лівобережну частини міста з островом Хортиця і Хортицю - з правобережною частиною міста, навесні наступного року відновить іноземна компанія, яку визначать за підсумками тендера.

Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив прем'єр-міністр України Олексій Гончарук, який перебуває з робочою поїздкою в Запоріжжі.

За словами прем'єр-міністра, з державного бюджету-2020 на ці цілі буде виділено 4 млрд грн.

Відео дня

Гончарук додав, що на сьогодні на завершення будівництва мостів необхідно 12,9 млрд грн. З огляду на те, що даний об'єкт перебуває на балансі Державного агентства автомобільних доріг України, то фінансувати всі роботи повинна держава.

За словами Гончарука, на завершення всіх необхідних робіт знадобиться близько 4-х років.

Також він зазначив, що найближчим часом буде проведено тендер на визначення генерального підрядника будівельних робіт. Прем'єр-міністр наголосив, що це буде іноземна компанія. За попередніми даними, нею може стати китайська China Road and Bridge Corporation, з якою «Укравтодор» у жовтні цього року підписав Меморандум про співпрацю, метою якого буде добудова мостового переходу через Дніпро в Запоріжжі. Китайська компанія оцінила вартість проведення всіх необхідних робіт у 550 млн дол.

Як повідомляв УНІАН, будівництво двох мостів, які мали з'єднати лівобережну частини міста з островом Хортиця і Хортицю - з правобережною частиною міста було розпочато в 2004 році, а здати об'єкт в експлуатацію планували в 2009 році. Однак через постійну відсутність фінансування (на момент початку будівництва, міст перебував на балансі міста, і фінансування в рівних частках розподілялося між державним і міським бюджетами), його будівництво кілька разів зупинялося.

У 20016 році дайвери виявили в Дніпрі в районі будівництва мостів шматки конструкцій, які відпали. Прокуратура Запорізької області відправила знайдені елементи на експертизу, яка дала висновок, що для будівництва підводної частини конструкцій використовувався бетон, який не можна використовувати для будівництва підводних конструкцій. Після цього, а також після проведення ще ряду експертиз, експерти заговорили про те, що даний міст добудовувати не можна - його конструкції вже почали руйнуватися.

Нагадаємо, що з початком будівництва, вартість мосту оцінювалася в 2 млрд грн, зараз вона становить майже 13 млрд грн.

Президент України Володимир Зеленський поставив завдання відновити добудову мосту в Запоріжжі через Дніпро на початку 2020 року.