Audi R8 перевели на задній привід / фото Audi

Компанія Audi представила задньопривідну модифікацію оновленого суперкара R8 другого покоління, яка вийшла легшою і дешевшою за версію з чотирма ведучими колесами. Новинка дебютувала як у вигляді купе, так і з кузовом родстер (Spyder).

Читайте такожAudi представила новий 600-сильний універсал (фото)

Маса купе Audi R8 RWD становить 1595 кг, що на 65 кг легше за повнопривідний суперкар, пише Autonews. Що стосується кабріолета, то його вага зменшилася на 55 кг — до 1695 кілограмів. Автомобілі оснастили 5,2-літровим атмосферним двигуном V10, що розвиває 540 к. с. і 540 Н·м крутного моменту — на 30 сил і 20 Н·м менше, ніж у стандартних quattro-модифікацій.

Відео дня

Мотор працює в парі з семиступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями і диференціалом з механічним блокуванням. Купе набирає першу «сотню» за 3,7 с, а його максимальна швидкість становить 320 км на годину. Spyder прискорюється з місця до 100 км/год на 0,1 с повільніше, а його максимальна швидкість дорівнює 318 км на годину.

У Німеччині ціни на Audi R8 RWD стартують з позначки 144 тис. євро, а Audi R8 RWD обійдеться мінімум в 157 тис. євро. В обох випадках це на 22 тис. євро дешевше за повнопривідні суперкари.

Тираж новинки не буде обмежений, як це було у випадку з задньопривідною версією дорестайлінгового суперкара. Нагадаємо, партію таких автомобілів лімітували 999 екземплярами.