Нова Kia Optima отримала повний привід / фото Kia

Компанія Kia повністю розсекретила седан K5 (він же Optima) для глобальних ринків. Модель перейшла на силові агрегати сімейства Smartstream і вперше у своїй історії отримала повний привід.

Читайте такожKia придумала новий логотип (фото)

Новий Kia K5 обраний в якості платформи для демонстрації еволюційного розвитку фірмової мови дизайну. Над зовнішністю фастбека працювали відразу три центри стилю марки з Європи, США та Кореї. Він обзавівся інтегрованими в решітку радіатора світлодіодними фарами, ходовими вогнями, які формою нагадують «пульсації серця», у цілому більш агресивною передньою частиною і м'язистими пропорціями, навіяними «Стінгером», пише motor.ru.

Відео дня

Змінилися і габарити. У порівнянні з попередником новий K5 став на 50 міліметрів довшим, на 25 міліметрів ширшим і на 20 міліметрів нижчим. Колісна база збільшилася на 45 міліметрів. Для звичайних модифікацій на вибір запропоновані колеса розміром від 16 до 18 дюймів, варіанту K5 GT дісталися унікальні 19-дюймові колеса, інші бампери і роздвоєний вихлоп.

Салон фастбека прикрашає цифрова приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма і центральний дисплей медіасистеми на вісім або 10,25 дюйма. У списку оснащення також є аудіокомплекс BOSE з 12 динаміками і релаксаційним режимом Sound of Nature, фонове підсвічування Mood Lighting, обігрів керма і сидінь. Залежно від ринку для оздоблення крісел K5 використовується тканина, штучна і натуральна шкіра. Для декору обрані панелі з металу або з текстурою «під дерево».

У США і Кореї для Kia K5 буде доступний турбомотор 1.6 T-GDi (180 сил і 265 Нм моменту) з технологією безперервної зміни тривалості відкриття клапанів CVVD. Також на деяких ринках у седана будуть агрегати 2.0 MPI (152 сили і 192 Нм моменту), 2.0 CVVL (160 сил і 196 Нм) і 2.5 GDi (194 сили і 246 Нм). Версії K5 GT дістанеться 2.5 T-GDi потужність 290 сил і 455 Нм моменту, що розганяє машину до «сотні» за 6,6 секунди. Пізніше в лінійку додадуть гібридні варіанти.

Всі двигуни, крім 2.5 T-GDi, що працюють в парі з шести - або восьмидіапазонною автоматичною трансмісією. Топовому турбомотору в пару запропоновано восьмиступінчастий «робот» з двома мокрими зчепленнями. Крім того, в списку обладнання є селектор режимом руху Drive Mode Select з чотирма представленими профілями і одним індивідуальним. Нарешті, вперше Kia K5 доступний як з переднім, так і з повним приводом.

Набір електронних помічників ADAS включає в себе контроль мертвих зон, простору перед і позаду автомобіля, адаптивний круїз, систему кругового огляду, утримання в смузі та асистента руху швидкісними магістралями. Функція Remote Smart Parking Assist дозволяє припаркувати седан віддалено за допомогою брелока. «У базі» у K5 є дев'ять подушок безпеки і розширена система електронної стабілізації.

На глобальних ринках новий Kia K5 з'явиться в першій половині 2020 року.