Конструктивно Suzuki XL7 дуже близький до мікровена Ertiga/XL6 / фото Suzuki

Компанія Suzuki провела презентацію моделі XL7 — "кросовера з практичністю компактвена», розробленого для азіатських ринків.

Читайте такожSuzuki показала свій новий мініатюрний кросовер (фото)

Новинка відзначилася двуоб'ємним кузовом, «вседорожнім» пластиковим обвісом і семимісним салоном за дуже скромних габаритів: довжина — 4450 міліметрів, ширина — 1775 міліметрів, висота — 1710 міліметрів, пише motor.ru.

Відео дня

Конструктивно Suzuki XL7 дуже близький до мікровена Ertiga/XL6, створеного для Індії: всі три моделі комплектуються бензиновим 1,5-літровим 105-сильним «атмосферником» у поєднанні з 5-ступінчастою «механікою» або 4-ступінчастим «автоматом», пропонують безальтернативний передній привід і трирядний салон.

Крос-вени відрізняються компонуванням салону: у XL7 і Ertiga конфігурація— 2 + 3 + 2 у XL6— 2 + 2 + 2 з капітанськими» кріслами другого ряду. Також для «шістки» передбачене багатше оздоблення інтер'єру і розширений набір опцій.

Всешляховики Suzuki XL7 можна оснастити функцією запуску двигуна з кнопки, клімат-контролем, сенсорним дисплеєм медіасистеми і мультирулем.

У гамі Suzuki у другій половині 2000-х уже була модель XL7: так японський виробник називав середньорозмірний позашляховик, розроблений спільно з General Motors для північноамериканського ринку, він випускався до 2009 року.

Оскільки в Південно-Східній Азії частка компакт-венів в загальному обсязі продажів нових моделей досягає 30 відсотків, за межами регіону Suzuki XL7 навряд чи з'явиться. Ціни на «сімку» індонезійське представництво Suzuki оприлюднює в найближчі тижні.