Фото УНИАН

Міністерство інфраструктури України розробляє програму стимулювання виходу на український ринок авіаперевезень бюджетних авіакомпаній, яка передбачає доплати перевізникам або надання інших преференцій.

Про це повідомив глава міністерства Володимир Омелян у ході зустрічі з членами Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) у Києві.

"Ми розробляємо програму доплат лоукостам або, можливо, надання їм особливих преференцій, щоб вони заходили на український ринок. Ми працюємо над цим з містами, зокрема зі Львовом", - повідомив Омелян.

Відео дня

У той же час, за словами міністра, проведені з європейськими бюджетними авіаперевізниками переговори показали, що вони не готові виходити на український ринок, поки Україна не підпише угоду від "відкрите небо" з Євросоюзом.

"Ми провели ряд переговорів з європейськими авіакомпаніями, запрошували їх в Україну. Вони чітко сказали, що поки немає угоди про єдине небо між Україною і ЄС, вони не заходитимуть. Потім у нас є ще одна проблема - політика Нацбанку. Чесно кажучи, я не розумію, що я як інвестор, маючи гроші, інвестував би в Україну і ці гроші потім не зміг би вивезти як свій прибуток. Ця ситуація парадоксальна", - підкреслив міністр.

Читайте такожОмелян обіцяє українцям прямі поїзди до моря і гір

Як повідомляв УНІАН, наприкінці лютого 2016 року Кабінет міністрів затвердив Державну цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року, на виконання якої планується виділити 8,7 млрд грн.

Зокрема, у програмі передбачається збільшення частки авіаційних перевізників, які працюють за моделлю "лоукост", до 30% загального обсягу українського авіаринку.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що очікує підписання угоди про спільний авіаційний простір («відкрите небо») між Україною та Європейським Союзом у липні 2016 року.

Керівництво Мінінфраструктури не раз заявляло про плани підписати цю угоду до кінця 2015 року. За інформацією Мінінфраструктури, підписання угоди неможливе без вирішення спору між Великою Британією й Іспанією щодо Гібралтару, і Україна не має права самостійно приймати будь-які односторонні рішення у цьому напрямку. Питання визначення цієї території обговорюється європейською й українською сторонами з червня 2014 року. При цьому в іншій частині угоду було парафовано ще в 2013 році.