Державна компанія "Російська залізниця" ("Российские железные дороги", РЖД) зіткнулася з "неминучим крахом" через брак локомотивів, викликаний західними санкціями, запровадженими через війну. Про це з посиланням на російські ресурси повідомляє Newsweek.
Санкції призвели до дефіциту кулькових підшипників, що вплинуло на обслуговування локомотивів. Це призвело до збільшення кількості несправностей у поїздах мережі.
За словами першого заступника генерального директора держкомпанії "Российские железные дороги" Сергія Кобзєва, "ситуація є критичною". "Повний колапс всієї залізничної мережі в країні може статися за лічені дні", – повідомляє Newsweek.
Керівникам компанії нібито наказано працювати до "повної знемоги". Тим, хто не впорається, погрожують звільненням.
Підтвердити достовірність цих даних наразі неможливо. Втім, ще у минулому році РЖД повідомляли, що кількість поїздів, призупинених через брак критично важливих деталей, зросла більш ніж удвічі.
У лютому в РЖД заявили, що це питання особливо загострилося в останньому кварталі 2023-го.
Диверсії на російській залізниці
Окрім дефіциту критично важливих запчастин, однією з проблем російської залізниці є диверсії. Раніше, нагадаємо, партизани руху АТЕШ вивели з ладу залізничну гілку під Єкатеринбургом, яку РФ використовувала для перевезення боєприпасів з Північної Кореї.
А ще раніше партизанський рух АТЕШ влаштував диверсію на залізниці в російському місті Ярославль.