Андрій Пальчевський / facebook.com/a.palchevskyi

За словами блогера Сергія Наумовича, кандидат у мери Києва Андрій Пальчевський замовив у соціологічної служби «Інтер-акція» рейтинг, в якому «отримав 22,7% електоральної підтримки. Це вдвічі більше, ніж він має в інших рейтингах. Про це Наумович написав у своєму Фейсбуці.

Рейтинг "Інтер-акція"

"Схоже, що слідом за білбордами та лайтбоксами Пальчевський "освоює" і рейтинги)) Якась соціологічна служба «Інтер-акція» намалювала йому 22,7% електоральної підтримки)) (див. скріншот) Реально смішно) Написане на коліні опитування замовників пішло в ЗМІ із сенсаційними заголовками «Пальчевський наздогнав Кличка», включилася ФБ-реклама», — пише блогер.

За даними telegram-каналу Тінь на тин, рейтинг обійшовся Пальчевському у 25 тис. доларів.

Відео дня

Водночас у свіжому соцопитуванні Центру Разумкова у Пальчевського всього 9%, а не 22%.

Рейтинг Центру Разумкова, опублікований 14 липня

«Центр Разумкова представлення не потребує, а от на сайті «Інтер-акції» в розділі "Новини" з осені минулого року маємо новини тільки про те, як "Пальчевський наздоганяє Кличка")) А-ха-хаааа) А в розділі "Співпраця" вони про себе пишуть, що є не соціологічною службою, а "Ми – правильні лобісти!". Ретельніше треба, друзі, як казав класик», — пише Наумович.

Пальчевський проводить чи не найбільшу масовану й агресивну передвиборчу агітацію, зазначає Наумович. У цьому зв'язку блогер згадав, як в березні-квітні, у період паніки навколо коронавірусу, клініка, що належить Пальчевському, продавала тести по 500 євро: «Тепер може собі дозволити будь-яку передвиборну кампанію. Тож чекаємо в найближчому майбутньому цифри в районі 146% підтримки))».