МТСБУ має намір удосконалити систему управління ризиками діяльності членів бюро \ ilyafinance.ru

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) у 2019 році прийняло і опрацювало понад 27,1 тис. звернень громадян, 91,5% яких стосувалися питань здійснення регламентних виплат з гарантійних фондів бюро.

Читайте такожМТСБУ: страховики стали швидше врегульовувати вимоги і покращили якість роботи

Про це повідомили в прес-службі МТСБУ з посиланням на результати загальних зборів страхових компаній-членів бюро, яке відбулося 28 квітня.

Відео дня

Також в ході наради були визначені основні напрямки роботи МТСБУ на поточний рік, серед яких вдосконалення внутрішніх нормативних основ здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАЦВ), побудова єдиного діджитального середовища моторного страхування, запровадження нової системи коригуючих коефіцієнтів за внутрішніми договорами страхування, зміна порядку формування та використання додаткового гарантійного внеску до фонду захисту потерпілих (ФЗП), впровадження нового алгоритму взаєморозрахунків у системі прямого врегулювання збитків.

Крім того, МТСБУ має намір удосконалити систему управління ризиками діяльності членів бюро, посилити контроль і оптимізувати бізнес-процеси при проведенні регламентних виплат, створити систему інформаційної взаємодії з Головним сервісним центром МВС, а також модернізувати інфраструктуру інформаційно-програмного комплексу бюро і розробити новий сервісний сайт відомства.

Як повідомляв УНІАН, МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів бюро за результатами IV кварталу 2019 року, згідно з яким страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи.

Крім того, в жовтні-грудні минулого року МТСБУ отримало 353 скарги від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у III кварталі 2019 року.