
Творці "Матриці" колись хотіли, щоб гру за їхнім фільмом зробив сам Хідео Кодзіма. Про це розповів колишній віцепрезидент із ліцензування Konami Крістофер Бергстрессер в інтерв'ю Time Extension.
За його словами, Лана і Ліллі Вачовскі зателефонували до японського офісу Konami і запропонували обговорити можливу адаптацію. Режисери приїхали особисто, взявши з собою концепт-художника, і сказали Кодзімі, що мріють, щоб саме він зайнявся грою за "Матрицею".
Але керівництво Konami швидко охолодило їхній ентузіазм: керуючий директор підрозділу Кадзумі Кітауе коротко відповів: "Ні".
Як згадує Бергстрессер, зустріч пройшла доброзичливо, і команда все ж таки разом сходила на японську прем'єру фільму і подальшу вечірку.
Пізніше Кодзіма в щоденниках розробки Metal Gear Solid 2 справді згадував, що бачився з Вачовскі в день виходу "Матриці" в Японії, але не розкривав деталей.
Раніше Хідео Кодзіма пояснив, навіщо використовує штучний інтелект у створенні ігор. Застосовувати ШІ-технології у творчих питаннях легендарний геймдизайнер не збирається.
Крім того, нещодавно Хідео Кодзіма зізнався, що хоче стати першим, хто відсканує справжню примару для гри. Геймдизайнер розповідає, що вже одного разу покликав привида до себе в студію, після чого пішов до храму, щоб не накликати на гру прокляття.