Невдала компанія здатна зіпсувати вам відпустку / фото ua.depositphotos.com

Як би добре не складався ваш відпочинок, є одна абсолютно незалежна від вас річ, яка може його зіпсувати – це інші туристи, які огидно поводяться. Особливо якщо ці люди – ваші попутники або сусіди по готелю, поряд з якими ви змушені проводити більшу частину відпочинку.

Згідно з недавнім дослідженням Ocean Florida, проведеним серед 2 тисяч британців, 73% заявили, що вони вважають абсолютно неприйнятним грубе спілкування з обслуговуючим персоналом.

Друге місце в рейтингу найгірших відпочивальників посіли люди, які перебувають більшу частину відпустки в стані алкогольного сп'яніння – відпочивати поруч із ними не бажають 57% опитаних.

Відео дня

Замикають трійку найгірших туристів ті, хто занадто голосно слухає музику – їх не люблять 50% опитаних.

Також до рейтингу "поганих відпускників" потрапили ті, хто постійно висить у своєму телефоні (49%), ходить босоніж по салону літака (44%), носить шкарпетки з сандалями (39%) і плескає після посадки літака (36%).

При цьому учасники опитування розповіли, скільки "червоних прапорців" вони готові пробачити своєму товаришеві по відпустці, перш ніж назавжди з ним розпрощатися.

Так, після трьох попереджень списати з рахунків "поганого туриста" готові 17% опитаних. Цікаво, що у міленіалів (народжені в 1981-1996 роках) найменше терпіння: кожен четвертий готовий розпрощатися з попутником після всього лише двох тривожних сигналів. Тим часом, бумери (народжені в 1946-1964 роках) і покоління X (народжені в 1965-1980 роках) готові пробачити до п'яти "гріхів", перш ніж ухвалити рішення більше не подорожувати з кимось.

Водночас один із п'яти опитаних (21%) розповіли, що неналежна поведінка інших людей під час відпустки призвела до короткочасної сварки з ними, а у 20% це викликало бажання припинити поїздку раніше. Кожному шостому (17%) цього виявилося достатньо, щоб розірвати стосунки і ніколи більше не відпочивати з цією людиною.

Водночас психотерапевт Джорджина Штюрмер поділилася трьома головними порадами щодо того, як не дозволити "червоним прапорцям", які з'явилися під час відпочинку, завадити вашій наступній поїздці.

1. Діліться своїми почуттями

"Варто пам'ятати, що інша людина може абсолютно не усвідомлювати наслідків своєї поведінки. Якщо ви збираєтеся обговорити з нею це питання, використовуйте фразу "Я відчуваю...". Це дає нам змогу ділитися своїми почуттями, не відчуваючи при цьому звинувачення чи акту агресії", – зазначила Штюрмер.

2. Подавайте приклад

"Якщо вас дратує чиясь поведінка, наприклад, якщо він постійно розмовляє телефоном, подайте приклад поведінки, яку ви хотіли б бачити. Ви також можете спробувати сказати їм, як вам подобається відкладати телефон і мати можливість розслабитися", – порадила експертка.

3. З'ясуйте, що вас справді турбує

"Ви справді думаєте, що в них є дратівлива звичка? Чи з вами відбувається щось глибше? Можливо, їхня поведінка якимось чином викликає у вас глибший рівень гніву, розчарування або обурення, через інші обставини, окрім поїздки та окремих людей", – попередила психотерапевтка.

Як повідомляв УНІАН, раніше психолог і експерт із подорожей зі Ski Vertigo Алекс Даєр назвав головні гріхи пасажирів на борту літака і поділився своїми порадами, як стати хорошим попутником.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.