Ілюстрація REUTERS

Перспектива виконання рейсів з Києва у Дубай знаходиться під питанням, оскільки через обльот Ірану тривалість рейсів збільшилася з 5,5-6 годин до трохи більше 8 годин.

Про це повідомив в інтерв'ю "Лівому Берегу" президент авіакомпанії Євген Дихне.

Читайте такожЧудова природа та гостинний сервіс: чому варто відправитися на відпочинок до Яремче

Відео дня

Через те, що дальності середньомагістральних літаків МАУ не вистачає для виконання польотів, робиться проміжна посадка на дозаправку.

«Як його виконувати, яким повітряним судном? Ми девятисоткою (Boeing 737-900ER прим.), найважчою, не долітаємо туди без посадки. Зараз можна сісти в Ларнаці або в Анталії на дозаправку. Варіанти є, якщо ми знайдемо їх доцільними. Нам же ще потрібно конкурувати з тими, хто не облітає цей район», - пояснив Дихне.

З 9 січня Державіаслужба України заборонила польоти над Іраном і Іраком літакам з українською реєстрацією за невстановлених обставин катастрофи Boeing 737-800 UR-PSR», яка відбулася 8 січня.

Як повідомляв УНІАН, 8 січня в Ірані розбився літак МАУ, 167 пасажирів і 9 членів екіпажу загинули.

Літак, що виконував рейс PS752 за маршрутом Тегеран-Київ, вилетів з аеропорту о 6.10 за місцевим часом і зник з радарів через кілька хвилин після вильоту.

На борту Boeing 737 перебували 11 громадян України, в тому числі 9 членів екіпажу, а також 82 громадянина Ірану, 63 громадянина Канади, 10 громадян Швеції, четверо громадян Афганістану, троє громадян Німеччини і троє громадян Великої Британії.

11 січня президент Ірану Хасан Роухані офіційно визнав, що український лайнер був збитий «внаслідок ненавмисної людської помилки», і пообіцяв притягнути до відповідальності винних.