светофор / twitter.com/adagamov

Міська влада пояснює, що знаходження об'єкта під напругою — захист від крадіжки, повідомляє РИА Новости.

За інформацією регіонального відділення ЗНФ, члени якого провели моніторинг стану автомобільних дорігв Ярославлі, світлофор працює фактично на пустирі, де в 2014 році планувалося побудувати дорогу.

Читайте такожУ Росії пішоходів зобов'язали уночі носити світловідбивачі

Відео дня

Незважаючи на те, що через нестачу фінансування ця ідея залишилася на папері, світлофор все одно з'явився в місці передбачуваного перетину вулиці Будівельників з вулицею Бабича.

"Активісти Народного фронту вивчили інформацію, опубліковану на офіційному сайті держзакупівель, і підрахували, що встановлені в Ярославлі світлофори коштують у середньому близько 2 мільйонів рублів. Можливо приблизно стільки було витрачено з бюджету міста на купівлю світлофора на неіснуючій дорозі. Більш того, даремний світлофор працює, а це означає, що з казни витрачаються гроші на його утримання", — йдеться в повідомленні.

Повідомляється, що світлофор збитків міському бюджету не приносить, оскільки споживання електроенергії незначне за рахунок використання світлодіодних ламп.

"Зате коли об'єкт знаходиться під напругою — це гарантія, що світлофор не вкрадуть, а як показує практика, в місті такі випадки непоодинокі", — наводяться слова Шоронова.