wikimapia

Про це кореспонденту УНІАН повідомили у прес-службі університету.

Як зазначається у повідомленні, для об’єднання зусиль заради вирішення екологічних проблем держави 17 навчальних закладів, наукових установ та підприємств екологічного спрямування Полісся України - Житомирська, Рівненська, Волинська та Чернігівська області - досягли згоди щодо створення Поліського екологічного кластеру.

Відповідну угоду вони підписали 27 квітня під час зустрічі в Житомирському національному агроекологічному університеті.

Відео дня

Ректор агроуніверситету Олег Скидан наголосив, що питання про створення кластеру обговорювалося вже кілька років як ініціатива саме науковців, освітян, бізнесменів, які мають відношення до екологічної сфери.

"Ця велика корпоративна структура допоможе активно відстоювати права та інтереси учасників на регіональному та державному рівнях, просувати екологічні ідеї. Таким чином, вагоміше звучатиме голос не просто певного навчального закладу, підприємства, а голос потужної структури, яку ми з вами створюємо спільно. Будемо розвивати Полісся як екологічний регіон країни. Поки Кластер – це структура освітньо-наукова, але у перспективі вона перейде у дещо бізнесову площину", - сказав він.

Скидан звернув увагу на те, що поліський кластер – це унікальний проект, аналогів якому в Україні нема. "Щось подібне спробували створити у Харкові, втім там значно менше учасників і напрямки роботи інші", - уточнив науковець.

У майбутньому планується, що до цього кластеру долучиться Білоруська та Польська сторона і тоді проект стане міжнародним.

Головна мета створення кластеру - координація співробітництва у сферах забезпечення якісної підготовки фахівців, формування спільних екологічних освітніх програм, проведення наукових досліджень, реалізація інноваційних екологічних проектів і програм на основі інтеграції кадрового, наукового, освітнього та виробничого потенціалу учасників. У рамках кластеру будуть організовувати спільні заходи задля покращення екологічної ситуації на Поліссі.

Екологічний кластер передбачає спільну наукову діяльність, в рамках навчального процесу, обмін студентами і викладачами, формування матеріально-технічної бази навчальних закладів, створення центрів по співпраці з потенційними роботодавцями для студентів та інше.