Більшість виробників молочних продуктів продовжують підвищувати ціни на свої товари.
Про це повідомили експерти дослідницької компанії Infagro.
"Виробники не мають наміру стимулювати продажі особливими акціями і тим більше зниженням базових цін. Більшість із них продовжує намагатися збільшити ціни на свою продукцію", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що провідні гравці ринку свіжих молокопродуктів в середині лютого виставляють основні позиції за такими цінами: молоко 2,5%, плівка – 27,0-29,0 грн/л; кефір 2,5%, плівка – 30,0-33,0 грн/л; сметана 15%, плівка – 70-75 грн/кг; сир кисломолочний 9% – 115-130 грн/кг.
"У лютому ринок свіжих молокопродуктів важко назвати активним. Слабкий попит обумовлений черговою хвилею пандемії, вимушеними затяжними канікулами в школах та університетах. Крім того, споживачі почали більше економити", - зазначили експерти.
Разом з тим, багато операторів сподіваються, що у другій половині лютого торгівля свіжими молокопродуктами активізується.
"Пік хвилі пандемії ніби минає, та й у період Масляної виручка зазвичай збільшується", - підкреслили аналітики.
За їхніми словами, у зовнішній торгівлі цільномолочною продукцією кардинальних змін немає. Експорт залишається лише на рівні 1,5 тис. т. Основні покупці української свіжої молочної продукції Молдова (48%) і Грузія (37%). Імпортна свіжа молочна продукція надходить з Польщі (59%), Німеччини (13%), Бельгії (12%) та Білорусі (9%).
Як повідомляв УНІАН, за даними Інституту аграрної політики, з 2018 року обсяги експорту української молочки суттєво знижуються.
У 2021 році ціни на молоко-сировину в Україні виросли з 35 євро/100 кг у квітні-травні до понад 40,0 євро/100 кг у вересні та понад 41,5 євро/100 кг – у жовтні.