
Вчені з SLAC-Stanford Battery Center при Стенфордському університеті виявили, що акумуляторні батареї електромобілів можуть служити набагато довше, ніж заявляють автовиробники, пише The Cool Down.
У своєму новому дослідженні вчені помітили, що поширений спосіб тестування акумуляторних батарей може недооцінювати їхній термін служби. Швидке повторення циклу безперервного розряду батареї з подальшою негайною підзарядкою не схоже на реальні умови експлуатації електричних авто.
У рамках дослідження було протестовано кілька акумуляторних батарей у реальних умовах водіння, таких як інтенсивний рух, їзда автострадою і тривала стоянка. Вчені помітили, що чим більше тест імітував реальні ситуації, тим довше служила батарея.
У виданні поділилися, що ці тести показали, що деякі акумуляторні батареї можуть прослужити приблизно на третину довше, ніж зазвичай прогнозують автовиробники.
"Ми не тестували батареї електромобілів правильним чином. На наш подив, реальна їзда з частими прискореннями, гальмуваннями, які трохи заряджають батареї, зупинками, щоб заскочити до крамниці, та наданням батареям можливості "відпочити" протягом кількох годин за раз, допомагає батареям прослужити довше, ніж ми припускали, ґрунтуючись на стандартних лабораторних тестах", - заявила у розмові з журналістами професорка Стенфорду та авторка дослідження Симона Онорі.
За словами дослідників, чим довше працює батарея, тим більше переваг отримують водії. Додатковий термін служби батареї означає, що експлуатувати електромобіль можна довше.
Електромобілі - інші новини
Раніше УНІАН повідомляв, що в березні український автопарк поповнили 4 680 електромобілів. Попит на такі моделі зріс на 6% порівняно з березнем минулого року.
Крім того, у Financial Times писали, що у США та Британії обвалилися ціни на вживані Tesla. Сьогодні компанія Tesla стикається з "набагато жорсткішою конкуренцією з боку китайських та інших азіатських аналогів", кажуть експерти.