Юрій Вітренко / фото УНІАН

Аргументація Національного агентства з питань запобігання корупції щодо нібито незаконного призначення Юрія Вітренка головою правління НАК "Нафтогаз України" є дивною та непідкріпленою юридично.

Про це під час дискусії "Корпоративна реформа. Що пішло не так?" сказав директор енергетичних та інфраструктурних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко.

"Мене дивує активність НАЗК стосовно нібито незаконного призначення пана Вітренка. У них є дивний аргумент: що начебто якимось чином Вітренко впливав на зміни в "Нафтогазі". Він дійсно працював у Міністерстві енергетики. Але, по-перше, не міністром, а виконуючим обов'язки. А, по-друге, корпоративними правами Міненерго не володіло. Тобто, по суті, ніякого впливу Міненерго не мало на НАК "Нафтогаз України", - наголосив Омельченко.

Відео дня

За його словами, юридично Міністерство енергетики не мало повноважень для впливу на "Нафтогаз", а рішення ухвалював уряд колективно.

"Тобто, з одного боку ми бачимо, що НАЗК дуже наполегливо шукає пилинку в очах Кабміну, але чомусь не бачить зловживання (попереднього, - ред.) правління та наглядової ради. Держаудит зафіксував зловживання мінімум на 75 млрд. На мій погляд, НАЗК та корпоративне управління кимось використовуються в якості інструмента, щоб повернутися на фінансові потоки", - вважає експерт.