Фото: 5 канал

КП «Київтеплоенерго» створив Telegram-канал для інформування киян щодо найбільш актуальних питань – термінів виконання гідравлічних випробувань тепломереж, модернізації енергетичного комплексу столиці, обліку та оплати послуг, вакансій компанії тощо.

Після введення протиепідемічних обмежень «Київтеплоенерго» спільно з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» впровадило низку дистанційних та онлайн-сервісів для клієнтів, за допомогою яких кияни, не виходячи з дому, швидко й безпечно можуть вирішити практично усі питання, пов’язані з нарахуваннями за тепло та гарячу воду, обліком послуг тощо.

З початку карантину цими дистанційними сервісами скористались більше 10 тис. киян. За даними «Центру комунального сервісу», понад 50 тис. киян за цей час отримали онлайн-консультації у Facebook та Skype. Це сприяло збільшенню питомої ваги онлайн-оплат у період карантину в столиці. Рівень онлайн-розрахунків зріс майже на 15%. Кількість транзакцій за послуги теплопостачання вперше сягнула майже 1 млн. Своєчасна та повна оплата спожитих послуг є запорукою стабільного забезпечення міста теплом та електроенергією, адже в тарифах «Київтеплоенерго» майже 80% – газова складова.

Відео дня

Детальна інформація, як дистанційно вирішити питання, що стосуються приладів обліку тепла доступна за посиланням.

Не виходячи з дому отримати консультацію фахівця КП «Центр комунального сервісу» в Facebook та Skype можна:

·         через сall-центр ЦКС – (044) 247-40-40;

·         за додатковими телефонами для передачі показань (https://bit.ly/2YY7rOl);

·         за допомогою сервісу «Дистанційне обслуговування» (https://cks.com.ua/remote);

·         через зворотний зв’язок на сайті (https://cks.com.ua/feedback);

·         у месенджері Facebook (https://www.facebook.com/cks.com.ua);

·         у Skype (https://bit.ly/3fE7PHP).