Митниця запустила колл-центр для прийому скарг / фото УНІАН

Державна митна служба України представила перші результати роботи нової онлайн-системи скарг на роботу митниці, згідно з якими за перші шість днів її тестової роботи надійшло 110 звернень.

Читайте такожВін поскаржився на блокування рахунків митниці в судах

Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомив голова Державної митної служби Максим Нефьодов.

Відео дня

Зокрема, з них за вказаний період 41 скарга надійшла телефоном на єдиний контакт-центр Кабінету міністрів України.

"Перші результати роботи нової системи скарг для Нової митниці: з 22 листопада 2019 року по 27 листопада 2019 року включно надійшло 110 скарг (з них 41 по телефону на урядовий контактний центр). Все в роботі, за місяць дам статистику за типами і за термінами відповідей", - написав Нефьодов.

Як повідомляв УНІАН, 26 листопада Державна митна служба України запустила колл-центр для прийому скарг і зауважень до роботи відомства, а 22 листопада в тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу митниці, де кожна скарга розглядається до п'яти днів.

На початку жовтня Нефьодов повідомив, що Рада бізнес-омбудсмена України, яка представляє і захищає інтереси бізнесу в державних органах, за рік отримала 75 скарг бізнесу на роботу митниці.

За словами голови Державної митної служби, в основному бізнес скаржиться на терміни митних процедур, складність повернення переплат, невиконання митницею судових рішень.