Клієнт поскаржився на непрацюючий банкомат / фото УНІАН

Клієнт "ПриватБанку"(імовірно із Запоріжжя) розповів, як втратив три тисячі гривень через проблеми з банкоматом, який раптово почав "перезавантажуватися" і в підсумку зламався.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін".

За словами клієнта, сьогодні рано вранці він знімав зазначену суму в банкоматі, розташованому в магазині "Україночка" на бульварі Шевченка, 24. Перед видачею банкнот банкомат раптово відключився, але гроші не видав.

Відео дня

"Після включення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав, і почав перезавантаження, по завершенню якого повідомив, що він несправний. Прийшовши на роботу, я подивився в Приват24 останні транзакції по моїй картці й побачив, що гроші я отримав. Прошу розібратися в цій ситуації і повернути мені 3 тисячі грн., які я не отримував", - пише чоловік.

У коментарях під відгуком представник банку попросив клієнта звернутися в службу онлайн-підтримки для ідентифікації та перевірки зазначеної інформації.

скріншот

Проблеми з "ПриватБанком"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.

Ще один відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.