Пенсіонерка позбулася грошей з картки "Привату" / фото ua.depositphotos.com

"ПриватБанк"звинуватили в списанні коштів з картки літньої клієнтки через іноземний сайт.

Про це йдеться у відгуці користувачки з Дніпра на сайті "Мінфін", яка заявила, що інцидент стався з її бабусею.

За словами жінки, 11 лютого з картки пенсіонерки зникли гроші в доларах без єдиного повідомлення від банку.

Відео дня

"Куди ж поділася безпека банку? 09.02.2022 бабуся переводила на іншу карту цього ж банку 165 грн і приходили смс-підтвердження про те "чи підтверджуєте ви платіж", а через кілька днів не прийшло жодного смс від банку про те, що хтось на іноземному сайті оплачує покупку, хоча і сума була набагато значніша (50$) - це близько 1450 грн. Карта була випущена зовсім недавно, на інтернет-сайтах оплати їй не здійснювалися, карта завжди лежала в недоступному місці й використовувалася тільки для отримання пенсії", - стверджує вона.

Жінка додала, що вже було подано заяву до поліції про шахрайство, а банк попросили повернути кошти. Вона також засумнівалася, що "Приват" поверне гроші - там нібито здивувалися: "Ви через таку суму переживаєте так?".

"Так, переживаємо, для когось це значна сума. Висновок один: захисту від шахрайств у даному банку немає", - резюмувала вона.

У відповідь представник "Привату" повідомив у коментарі, що проведення оплати в інтернеті можливе лише в тому випадку, коли були введені дані карти, відомі лише її власнику.

"Якщо за зверненням власника картки вже подано заявку на оскарження платежу, ми проінформуємо його про результат обробки заявки. Запити на оскарження оплат в інтернеті опрацьовуються в терміни й згідно з правилами, встановленими міжнародною платіжною системою. Зі свого боку ми робимо все, щоб уберегти кошти клієнтів від шахраїв", - відповіли в банку.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: