Варшава.Глава польського уряду Дональд ТУСК вважає за непотрібне відновлювати роботу цивільної комісії із розслідування причин Смоленської авіакатастрофи, але завтра обговорить таку можливість з її представниками, аби прийняти остаточне рішення.

Про це УНІАН повідомили у прес-службі польського уряду.

"В остаточному звіті оцінка поведінки генерала (Анджея) Блазіка була однозначна та не була негативною. Після краківського дослідження надалі маємо певність, що в кабіні (пілотів) знаходилися люди, котрі не входили в екіпаж. З’явилися нові слова, які радше підтверджують тезу, що в кабіні знаходилися особи, які при нормальній процедурі не повинні там бути", - сказав Д.ТУСК, якого цитує прес-служба.

Відео дня

Прем`єр Польщі сказав, що оприлюднена 16 cічня розшифровка розмов у кабіні пілотів урядового Ту-154, котрий 10 квітня 2010 року розбився під Смоленськом, не ставить під сумнів головний висновок польських цивільних експертів, котрі досліджували причини катастрофи.

"У п`ятницю (20 січня – УНІАН) після обіду попрошу також їх (експертів комісії) про оцінку та рекомендації, чи є підстави для глави уряду відновити роботу комісії", - сказав Д.ТУСК.

Як повідомляв УНІАН, представники найбільшої опозиційної партії у Польщі "Право і справедливість" на початку цього тижня заявили про необхідність відновити розслідування причин Смоленської авіакатастрофи після того, як військова прокуратура представила розшифровки розмов у кабіні пілотів, підготовлені Краківським інститутом судових експертиз.

Експерти інституту, котрі розшифровували "чорну скриньку" Ту-154, не знайшли підтверджень, що в кабіні пілотів знаходився А.Блазік, якого російський МАК звинуватив у тиску на пілотів, аби вони посадили літак "за будь-яку ціну".

Довідка УНІАН. Наприкінці липня 2011 року польська урядова комісія у своєму остаточному звіті назвала головною причиною Смоленської катастрофи, внаслідок якої у 2010 році загинули 96 громадян Польщі, в тому числі Президент Лех Качинський, помилки пілотів, котрі в кінцевій фазі польоту користувалися радіо, а не барометричним висотоміром та намагалися відійти на "друге коло" в автоматичному режимі, що було неможливим у Смоленську через брак там системи ILS.

Читайте також:

Міністр оборони Польщі подав у відставку після звіту про Смоленську катастрофу

Російська влада сфальсифікувала причини Смоленської катастрофи – партія Качинського