depositphotos.com

Аби співробітники компанії були задоволені роботою та зацікавлені у своїх обовʼязках, керівнику варто переконатися, що вони можуть довіряти йому, його організації та один одному. Такий висновок було зроблено в метааналізі досліджень 2024 року, в якому взяли участь понад мільйон людей, передає Inc..

"Коли керівники прагнуть поліпшити добробут співробітників, вони зазвичай думають про такі речі, як дистанційна робота, гнучкий графік та оздоровчі пропозиції, наприклад, абонементи в спортзал. Але довіра може бути найціннішою перевагою з усіх", - зазначають у матеріалі.

Під час цього дослідження, яке провела група під керівництвом Мінсяна Чжао та Ісюаня Лі з факультету психології Китайського народного університету, вчені зосередилися на двох типах довіри - міжособистісній та інституційній, які можуть зустрічатися на роботі. Дослідники виявили, що обидва типи довіри корелюють із соціальним, психологічним та, меншою мірою, фізичним благополуччям. 

Відео дня

Тому у багатьох людей виникає питання, якщо довіра є такою важливою, то як її можна підвищити. Видання Inc. назвало кілька способів, як це зробити. 

Будьте чесними

Якщо ви хочете, аби співробітники довіряли вам та вашій компанії, то потрібно ставитися до них справедливо. Зокрема половина співробітників заявили, що відсутність інформації про те, що відбувається в їхніх компаніях, є для них найбільш стресово. Тому краще говорити все, як є.

Будьте передбачуваними

Ми можемо захоплюватися такими лідерами, як Ілон Маск, які часто змінюють свою думку, але ми довіряємо таким людям, як Уоррен Баффет, які рік за роком послідовні у своїх словах. 

"Чим більше співробітники можуть передбачити, що ви скажете і зробите, тим легше їм довіряти вам", - запевнили у публікації. 

Намагайтеся довіряти людям

Дослідження показують, що організації, які більше довіряють, як правило, працюють краще, ніж там, де панує недовіра. До прикладу, якщо у співробітника щоразу обшукують сумку, як він залишає роботу, то він не буде відчувати до компанії такої ж довіри чи прихильності, як у іншому випадку. 

Допоможіть співробітникам довіряти один одному.

Співробітники, які довіряють своїм колегам, частіше ефективно співпрацюють з ними. Як правило, вони є щасливішими та залишаються на своїх робочих місцях.

"Відносини на роботі часто є найбільшим стримуючим фактором для звільнення з компанії. Ви можете сприяти розвитку цих відносин, просячи людей співпрацювати над важливими проєктами та дозволяючи їм рівноправно ділитися заслугами. Ви також можете створити команди з різних функцій, щоб співробітники могли познайомитися зі своїми колегами поза межами своїх безпосередніх сфер діяльності. І, звичайно, будь-яка можливість для співробітників спілкуватися, збиратися разом поза роботою або працювати разом над спільними проєктами може допомогти створити ці відносини та довіру", - підкреслили у виданні. 

Інші поради експертів

Раніше експерти пояснили, як відрізнити кохання від співзалежних стосунків. За словами психолога, стосунки не повинні відчуватися як зв'язок, який потрібно захищати за будь-яку ціну, включно з власним благополуччям.

Водночас психологиня пояснила, що насправді робить людей успішними. Вона зазначила, що цим фактором є особливе поєднання пристрасті та наполегливості у досягненні дійсно довгострокових цілей.

Вас також можуть зацікавити новини: