Діяльність "Мотор Січі" заблокована через низку арештів / фото УНІАН

Група DCH відомого українського бізнесмена Олександра Ярославського та її китайські партнери Skyrizon повторно подали заявку до Антимонопольного комітету України на погодження купівлі пакету акцій АТ «Мотор Січ».

Про це повідомила прес-служба DCH.

Як відомо, Китайські акціонери АТ "Мотор Січ", не можуть приступити до управління компанією з 2017 р. Протягом усього цього періоду часу діяльність «Мотор Січі» заблокована через низку арештів, накладених в рамках кримінальних справ трирічної давності, в яких немає підозрюваних і які навіть не розслідуються. А АМКУ, у свою чергу, під формальними приводами не розглядає заявку Skyrizon, яка раніше подавала документи спільно з держконцерном "Укроборонпром", але після фактичної відмови держави займатися "Мотор Січчю" об'єднала зусилля з DCH, однією з найпотужніших українських диверсифікованих бізнес-груп.

Розглядаючи поведінку українських органів влади як державне рейдерство і спробу експропріації інвестицій, китайські інвестори з Skyrizon направили КМУ в особі Міністерства юстиції претензію з інформацією про намір розпочати міжнародний арбітраж проти держави Україна для компенсації збитків понад $ 3,5 млрд. і в кінці поточного місяця згідно з чинним законодавством повинна бути створена міжвідомча робоча група в особі представників ОП, РНБО, АМКУ, ГПУ, СБУ, профільних міністерств.

Занепокоєність китайських інвесторів "Мотор Січ" пов'язана як з фінансовими збитками, які вони понесли, інвестувавши більше $1 млрд., так і з плачевним станом справ на підприємстві. "Компанія "Мотор Січ" швидко занепадає, і ми як інвестори несемо величезні збитки", - прокоментував дію незаконних арештів Ван Цзін, ключовий акціонер компаній Beijing Xinwei Technology Group і Beijing Skyrizon — які в 2016 році придбали акції АТ "Мотор Січ", в відеозверненні, наданому РБК-Україна. За його словами, процеси, що відбуваються навколо компанії «Мотор Січ», лежать поза сферою бізнесу: «Як інвестора, мене дуже дивує одне питання — чому крім нас нікого по-справжньому не хвилює питання виживання"Мотор Січ"? Щоб отримати більшу частку ринку на найбільшому, найбільш швидкозростаючому в світі китайському ринку, зайняти на ньому більш сильні позиції і отримати перспективи розвитку, компанія повинна сформулювати і реалізувати стратегічний середньостроковий і довгостроковий план розвитку своєї продукції і послуг», — говорить Ван Цзин, і задається риторичним питанням, хто ж відповість за десятки тисяч безробітних фахівців у разі банкрутства компанії з більш ніж столітньою історією.

Як повідомлялося раніше, 14 Вересня 2020 року Шевченківський районний суд Києва в черговий раз відкинув клопотання адвокатів акціонерів компанії і відмовився знімати арешти з акцій АТ "Мотор Січ". Адвокати заявили, що своїми рішеннями українські суди сприяють блокуванню роботи підприємства, а також намагаються «заморозити» нинішню патову ситуацію, що є систематичним порушенням прав акціонерів. Крім цього, адвокати відзначають, що надумані кримінальні справи і наступні за ними арешти акцій мають політичне та корупційне підґрунтя.

Експерт прогнозувати, що майбутній неминучий розвал слідства по надуманих кримінальних справах і скасування арештів стануть «явкою з повинною» для багатьох учасників схеми захоплення і блокування «Мотор Січ» — кримінальні звинувачення за крах заводу і диверсію розгорнуться проти державних функціонерів, пов'язаних із попередньою і діючою владою.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram