На даний момент функція працює в тестовому режимі / Ілюстрація REUTERS

Соціальна мережа TikTok почала співпрацювати з продавцями в Європі та Британії, щоб дозволити їм безпосередньо продавати продукти в додатку.

Про це повідомляє Bloomberg.

Читайте такожTikTok змінює політику щодо реклами: що зміниться

Відео дня

На даний момент функція працює в тестовому режимі і доступна всього кільком продавцям. Коли функція стане доступна всім продавцям поки невідомо.

Представник бренду вуличного одягу Hype підтвердив виданню, що TikTok тестує нову функцію для продавців, проте відмовився розповісти деталі. Згідно з наданим виданню скріншоту, асортимент товарів з фото і цінами відображається на окремій вкладці.

Як зазначає видання, поточні випробування є передвісником більш широкого запуску глобальної служби електронної комерції.

Також видання Axios повідомило, що TikTok тестує сервіс, який дозволить компаніям шукати співробітників.

В даний час TikTok тестує сервіс з бета-групою компаній. Відзначається, що платформа з вакансіями не інтегрована в сам TikTok, а являє собою окрему веб-сторінку, доступну через додаток. На цій сторінці бренди зможуть розміщувати вакансії, в першу чергу початкового рівня.

Як пише Axios, щоб допомогти прорекламувати сервіс, TikTok попросить бажаючих кандидатів розмістити відеорезюме в своїх профілях.

Ситуація в TikTok

  • 7 вересня 2020 року компанія TikTok виграла суперечку за український домен.
  • 28 серпня 2020 року американська торговельна мережа об'єдналася з Microsoft для покупки TikTok.
  • 27 серпня 2020 року генеральний директор компанії TikTok Кевін Майєр заявив про те, що йде у відставку на тлі значного політичного тиску на популярну соцмережу з боку Білого дому.
  • 8 серпня 2020 року стало відомо, що американська компанія готова купити TikTok у чотирьох країнах.
  • 13 серпня 2020 року з'явилася інформація про те, що індійський TikTok можуть продати за $ 3 мільярди.
  • 10 серпня 2020 року в ЦРУ заявили, що мережа TikTok не передавала дані своїх користувачів Китаю.
  • 2 серпня 2020 року американська компанія Microsoft припинила переговори про покупку китайської соціальної мережі TikTok.
  • 31 Липня видання New York Times повідомило, що американський технологічний гігант Microsoft веде переговори про придбання TikTok. Того ж дня президент США Дональд Трамп заявив, що його адміністрація розглядає можливість заборони китайської соцмережі TikTok. Зазначалося, що китайська компанія становить загрозу національній безпеці США.
  • Американські законодавці висловлювали побоювання з приводу того, що TikTok обробляє дані користувач. Зокрема, їх турбували китайські закони, що зобов'язують місцеві компанії співпрацювати з розвідувальними службами КНР.
  • 11 березня 2021 року стало відомо про те, що в Пакистані заблокують доступ до TikTok.
  • 18 березня 2021 року TikTok оголосив, що з 15 квітня 2021 року персоналізована реклама стане обов'язковою для всіх користувачів.