УЗ приймає всі заходи для забезпечення кас потрібною кількістю готівки / фото УНІАН

Пасажири в період з 11 по 15 березня повернули 303 тисячі залізничних квитків на загальну суму 86,6 мільйона гривень у зв'язку з введенням карантину та скасуванням багатьох залізничних рейсів, повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Читайте такожУЗ призупиняє рух приміських поїздів через держкордон (список)

"Укрзалізниця" докладає всіх зусиль для своєчасного повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Зараз спостерігається істотне падіння продажів квитків на тлі збільшення випадків повернення проїзних документів, серед них й на нескасовані потяги", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

У компанії нагадали, що для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися до будь-якої залізничної каси. Пасажиру одразу повертають кошти, крім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі погашається квиток, і пасажир може звернутися за своїми коштами в будь-який зручний день протягом 6 місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

"Укрзалізниця" вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням", - повідомляється на сайті компанії.

Як повідомляв УНІАН, "Укрзалізниця" буде повертати пасажирам повну вартість квитків на скасовані через коронавірус рейси міжнародних поїздів без здійснення додаткових зборів.

"Укрзалізниця" припиняє міжнародні пасажирські залізничні перевезення з 17 березня до завершення періоду карантину, згідно з постановою Кабінету міністрів.