фото УНІАН

16 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України прийняв постанову №215, якою заборонив з 12.00 18 березня до 3 квітня 2020 р. регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у приміському, міжміському внутрішньообласному і міжобласному сполученні (крім перевезення легковими автомобілями).

"Приймаючи постанову, уряд не врахував, що значна кількість підприємств і виробництв розташована у приміській зоні великих міст. Відстань між містом і такими підприємствами часто складає від 5 до 40 км. Підприємства вже давно організували транспортування своїх виробників. Але зараз уряд, імовірно, випадково, визнав таке транспортування нелегальним", – пояснює експерт з транспортних перевезень, директор компанії «Радичі Транс» Іван Хоміч.

Читайте такожЗ Польщі в Україну курсуватимуть спеціальні поїзди (графік)

Відео дня

Наприклад, у Київській області поза межами столиці та великих населених пунктів знаходяться виробництва таких компаній як «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (біля м. Бровари), Mondelez International (виробництво чіпсів «Люкс», с. Старі Петрівці), Carlsberg Ukraine (Київський пивоварний завод) та Imperial Tobacco (обидва - біля с. Пірогово).

Аналогічно, чимало великих підприємств є за межами обласних центрів України – зокрема, біля Харкова, Дніпра, Львова, Полтави.

"Як правило, великі підприємства, у т.ч. з іноземними інвестиціями, піклуються про транспортування своїх співробітників, організовуючи від 2 до 8 автобусних перевезень щодня. І чимало співробітників, які не мають власного автотранспорту, користуються т.зв. «розвозками». В умовах дії заборони на нерегулярні пасажирські перевезення, доставлення працівників на виробництво є фактично неможливим, що означатиме зупинення виробництв", – прогнозує експерт з транспортних перевезень Іван Хоміч.

Аби не допустити такого негативного сценарію експерт радить терміново внести зміни до згаданої урядової постанови і надати можливість доставки працівників підприємств за допомогою нерегулярних перевезень пасажирів.