Державна адміністрація автомобільного транспорту готує ряд заходів з впорядкування існуючої маршрутної мережі.

Про це УНІАН повідомили у прес-службі Міністерства транспорту і зв`язку України.

Згідно з повідомленням, за наслідками аналізу співвідношення існуючої маршрутної мережі легальних пасажирських перевезень і так званої паралельної маршрутної мережі нелегальних перевезень фахівці Державтотрансадміністрації визначили кількість рейсів, які мають бути внесені до існуючої маршрутної мережі легальних перевезень для задоволення реальних потреб населення.

Відео дня

Як відзначають у Державтотрансадміністрації, при формуванні нових графіків руху пасажирських автоперевізників будуть враховані місця концентрації пасажиропотоків.

Враховуючи, що на даний час перевізники з сфери паралельного ринку «нелегальних перевезень» працюють з малим рухомим складом (наприклад, Mercedes-Benz Sprinter, IVECO Turbo Daily, Volkswagen LT), що суперечить нормам Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видах сполучень і режимами руху, Державтотрансадміністрація пропонує ввести мораторій на дію цих норм. Зокрема, пропонується перенести його термін на 1 січня 2011 року для надання нелегальним перевізникам можливості визначитися з рухомим складом і підготуватися до повернення у рамки правового поля. Відповідні зміни до наказу Міністерства транспорту і зв`язку України зараз готуються.

Після закінчення дії мораторію нові рейси будуть винесені на конкурс на загальних підставах, буде активізовано роботу державних контролюючих органів з тим, щоб було ліквідовано поняття «нелегальні перевезення».

Як повідомляв УНІАН, Мінтранс прийняв і зареєстрував у Міністерстві юстиції України низку нормативно-правових актів, що відділяють регулярні і регулярні спеціальні перевезення, тим самим ліквідувавши прогалини у законодавстві, які допускали існування нелегальних пасажирських перевізників під виглядом легальних.