Розробники впевнені, що електрокар може на рівних змагатися з Tesla Model 3 / фото BYD

На початку травня китайський автовиробник BYD оголосив про вихід на європейський ринок електромобілів з моделлю кросовера BYD Tang EV600, яка вирізняється пристойним запасом ходу в 520 кілометрів. Однак зупинятися на цьому компанія не збирається - на додачу до кросовера в Європі можна буде купити електричний седан BYD Han EV, який, на думку китайців здатний скласти конкуренцію популярному Tesla Model 3.

Читайте такожВсупереч карантину: Ілон Маск запустивши завод Tesla в Каліфорнії

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Електромобіль BYD Han EV стане першою серійною моделлю компанії на основі батарей нового покоління Blade Battery (LFP/CTP). Ці батареї відрізняються простішою (а значить і дешевшою) конструкцією, компактнішими розмірами (в перерахунку на місткість), збільшеним запасом ходу і покращеною безпекою.

За задумом, заряду батареї повинно вистачити на 600 кілометрів пробігу / фото BYD

У BYD не стали озвучувати місткість батареї в моделі BYD Han EV, проте відзначили, що повного заряду вистачить на пробіг в 600 кілометрів по циклу NEDC (за чутками, буде доступно два варіанти місткості - на 65 кВт-год та 77 кВт-год). Дізнатися більше наближені до реального життя показники пробігу по вимірювального циклу WLTP можна буде після сертифікації новинки на європейському ринку.

Потужність двигуна також наразі не озвучується, але розробники заявили, що електромобіль буде набирати перші 100 км/год лише за 3,9 секунди. Знову ж таки, за чутками, це буде один двигун потужністю 163 кВт для переднього приводу або два двигуни 163 кВт + 200 кВт для повного приводу.

фото BYD

В інтер'єрі моделі домінує сучасний технологічний дизайн з величезним дисплеєм на центральній панелі та цифровими перемикачами. У BYD зазначили, що створювали дизайн шляхом поєднання традиційного китайського і європейського стилю, тому модель має сподобатися масовому користувачу.

За словами розробників, седан створювався з використанням найпрогресивніших технологій і компонентів, доступних на світовому ринку. Приміром, за гальмування відповідає Intelligent Integrated Brake System від Bosch, високотехнологічна система DiPilot, яка здатна не лише допомагати водієві на дорозі в рамках звичних допоміжних систем ADAS (Advanced Driver Assistance System), але й надає базові функції автономного водіння на основі самонавчання та підключених сервісів на основі 5G.

Офіційний реліз моделі BYD Han EV відбудеться в червні поточного року, тоді ж оголосять терміни виходу і точні ціни моделі на європейському ринку, в цей момент представники компанії називають діапазон 45-55 тисяч євро.